اخبار ضدونقیض درباره عملیات امداد و نجات در هتل محل اقامت ورزشکاران ایرانی در ترکیه

رسانه‌ها و کاربران ترکیه خبرهای متناقضی درباره عملیات امداد و نجات در هتل محل اقامت ورزشکاران ترکیه‌ای و ایرانی مخابره می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روز گذشته (چهارشنبه) رسانه‌های ترکیه‌ای خبر داده بودند بدن بی‌جان یک نفر از آوارهای هتل «کرچوال» در شهر «ملطیه» ترکیه که محل اقامت بازیکنان والیبالیست و همچنین فوتبال قطع عضو کشورمان بود، خارج شد.

رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند ۱۱ بازیکن والیبال و 3 فوتبالیست قطع عضو ایرانی از تیم «ملطیه بلداسپور» در هتل کرچوال حضور داشتند، در زیر آوارهای ناشی از زمین‌لرزه ۷.۸ ریشتری روز دوشنبه در ترکیه گرفتار هستند.

وبگاه superlig نوشته در حالی که پس‌لرزه‌ها همچنان در این منطقه ادامه دارد، فعالیت‌ها تیم‌های امداد و نجات هرازگاهی متوقف می‌شود. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند صداهایی از زیر آوار به گوش می‌رسد و به دلیل اینکه خطر احتمال فرو ریختن ساختمان مجاور هتل وجود دارد، کار امداد و نجات متوقف شده است.

امروز (پنجشنبه) شبکه CNN TURK خبر داده در شهر ملطیه ۱۴۰ ساختمان فرو ریخته و کار امداد و نجات برای افراد گرفتار در زیر آوارهای هتل کرچوال در حال انجام است.

در حال حاضر از 3 ملی پوش فوتبال قطع عضو کشورمان در کشور ترکیه به دلیل حادثه زلزله خبری در دسترس نیست.

در این خصوص وزیر ورزش و جوانان به روابط بین الملل وزارت ورزش و فدراسیون جانبازان و معلولین دستور پیگیری سریع و دقیق وضعیت ملی پوشان گرفتار در زلزله را داده است.

زمین‌لرزه ۷.۸ ریشتری روز دوشنبه تاکنون جان نزدیک به ۱۳ هزار نفر را گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید