صوت| ملی پوشان ایرانی در ترکیه زیر آوار ماندند

خواهر ملی پوش فوتبال قطع عضو اعلام کرد برادرش به همراه دو تن از هم تیمی های ایرانی اش در ترکیه زیر آوار ماندند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ساعاتی پیش خبری مبنی بر بی اطلاعی از شرایط سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران به نام های حامد مطرودی از شهرستان شادگان، مهدی سعیداوی از شهرستان سوسنگرد که جانباز 50 درصد است و محمدرضا میراحمدی از شهرستان رامهرمز در ترکیه منتشر شد و حالا خواهر میراحمدی در گفت وگو با ورزش سه می گوید برادرش زیر آوار مانده است.

خواهر محمدرضا میراحمدی ملی پوش قطع عضو فوتبال ایران گفت: اصلا وضعیت او مشخص نیست. محمدرضا تا ساعت ۲ نیم شب با همسرش صحبت می کرد و حالا هم واتس اپ او زنگ می خورد اما جواب نمی دهد. او به همراه دو هم تیمی ایرانی اش در طبقه سوم هتل در استان مالاتیا بودند اما هتل کامل تخریب شده است. او حدود ۵ سال است در ترکیه بازی می کند‌.

او ادامه داد: با مربی اش در ارتباط هستیم اما زبان ترکی نمی دانیم و کامل متوجه نمی شویم. دروازه بان شان هم فوت کرده است. فقط هلی کوپتر می تواند به آن منطقه برود و تمام جاده ها خراب است.

خواهر میراحمدی گفت: برادر من از بدبختی به ترکیه رفت؛ نه از دل خوش. در این سال ها یک تراول ۱۰۰ تومانی برای کرایه هم به او  نمی دادند. این ها قطع عضو هستند و به خاطر بدبختی به ترکیه رفتند.

او با بیان اینکه گفته شده برادرش از زیر آوار تقاضای کمک کرده است گفت: مربی با ما تماس گرفت گفت اوضاع خراب است. یکی از دوستانش گفته که محمدرضا زنگ زده گفته من زنده ام؛ زیر آوار هستم کمکم کنید اما ما از چیزی خبر نداریم.

او در پایان گفت: خواهش می کنم کمک کنید ما چشم انتظار هستیم. برادر من تنها نیست و بچه ها زیاد هستند. بخدا همه آن ها بدبخت هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید