مس کرمان ۲- استقلال ۳

بازی جنجالی در کرمان؛ استقلال سه امتیاز تا صدر+ عکس و ویدیوی گل ها

استقلال با پیروزی مقابل مس به سه امتیازی صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران مس کرمان در خانه پذیرای استقلال بود که این دیدار با پیروزی 3 بر یک آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. معین عباسیان و عارف رستمی برای مس و شهداد نژاد (گل به خودی) و قایدی (2 گل) برای استقلال گلزنی کردند.

در دقیقه 10 یک توپ مستقیم چسبیده به محوطه جریمه استقلال در حال فرود به زمین بود که خروج اشتباه علیرضا رضایی سبب شد توپ به بدن معین عباسیان بخورد و سپس جلوی پای او بیفتد تا با یک بغل پای آسان دروازه استقلال باز شود. در دقیقه ۱۹ فرار تماشایی مهدی قائدی از تکل بلند صلصالی او را در موقعیت خوبی در محوطه جریمه مس کرمان قرار داد و در حالیکه قصد داشت محمد محبی را در تیر دو صاحب موقعیت کند, اشتباه مدافع و گلر کرمانی‌ها باعث رقم خوردن گل تساوی در ورزشگاه باهنر کرمان شد و پاس قایدی پس از برخورد به پای شهدادنژاد وارد دروازه شد. استقلال که در نیمه دوم عملکرد بهتری از میزبان خود داشت٫ سرانجام در دقیقه ۷۰ روی کار انفرادی تماشایی رضاوند و پاسی که این هافبک برای سلمان جعفری مهیا کرد با گل رسید. سلمانی پس از کنترل توپ با پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه مس زد. ارسال بلند سیلوا برای قایدی با حرکت تکنیکی این بازیکن و شوت زیبایی که از زاویه نه چندان مناسب زد، گل سوم بازی را به نام استقلال ثبت کرد. در دقیقه 7+90 ضربه ایستگاهی تماشایی عارف رستمی چسبیده به محوطه جریمه زده شد و با وجود دایو بلند رضایی گل دوم نارنجی پوشان کرمانی به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه حمله یکی از نیمکت نشینان مس کرمان به ساپینتو که در حال صحبت با داور بود، سبب شد تا پس از چند دقیقه درگیری سرمربی پرتغالی استقلال کارت زرد دوم را بگیرد و این مربی هم به شیوه خود به تحریک هواداران استقلالی و همینطور حاضرین در استادیوم برای اعتراض به این تصمیم پرداخت. در این بین چند عضو کادر فنی دو تیم نیز کارت زرد گرفتند ولی این ساپینتو بود که قربانی اتفاقات شد و بار دیگر در کرمان اخراج شد.

پس از گل دوم مس بار دیگر اعتراضات از سوی نیمکت مس ادامه پیدا کرد و اینبار داور مسابقه یکی از دستیاران حسین‌خانی را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

IMG_20230202_191508_420

 

هفته هجدهم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
تراکتور 1 0 فولاد چهارشنبه 12 بهمن 14
ملوان 1 0 نساجی چهارشنبه 12 بهمن 15
سپاهان 4 1 گل گهر چهارشنبه 12 بهمن 15
پرسپولیس 0 0 آلومینیوم چهارشنبه 12 بهمن 17
پیکان 0 0 مسجد سلیمان پنج شنبه 13 بهمن 15
مس رفسنجان 0 0 ذوب آهن پنج شنبه 13 بهمن 15
مس کرمان ۲ ۳ استقلال پنج شنبه 13 بهمن 17
نفت آبادان ۱ ۰ هوادار پنج شنبه 13 بهمن 17

 

 

استقلال مس کرمان عارف غلامی

استقلال مس کرمان مهدی قایدی

استقلال مس کرمان

استقلال مس کرمان سعید مهری

استقلال مس کرمان

استقلال مس کرمان علیرضا رضایی

استقلال مس کرمان مهدی قایدی

استقلال مس کرمان داور لیگ برتر

استقلال

استقلال مس کرمان

استقلال مهدی قایدی مهدی قائدی

استقلال مهدی قایدی مهدی قائدی

 

گل دوم مس کرمان به استقلال توسط عارف رستمی دقیقه ۹۷

گل سوم استقلال به مس کرمان توسط جعفر سلمانی دقیقه73

گل دوم استقلال به مس کرمان توسط مهدی قایدی دقیقه 70

گل اول استقلال به مس کرمان توسط شهدادنژاد دقیقه 19 (گل به خودی)

گل اول مس کرمان به استقلال توسط معین عباسیان دقیقه 9

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید