رضاییان: معذرت اما کارم درست بود

مدافع تیم فوتبال سپاهان نسبت به اتفاق جنجالی بازی گل گهر توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اقدام رامین رضاییان درباره صحنه ای که بازیکن گل گهر مصدوم بود و او بازی را ادامه داد منجر به جنجال در بازی شد. مدافع ملی پوش در پایان بازی گفت: آمدم که درباره یک صحنه صحبت کنم. اگه امیرخان قلعه نویی از حرکت من ناراحت شدند از بازیکنان گل گهر عذرخواهی می کنم ولی این عذرخواهی دلیل بر نادرست بودن کار من نیست. بازیکنان پریدند و سر زدند. قانون در فوتبال است که در برخورد سر به سر داور فوتبال را نگه می دارد. در این مورد اصلا وضعیت به این شکل نبود و برخورد هم وسط زمین بود.

وی ادامه داد: من از همه خواهش می کنم در چنین صحنه هایی توپ را به به بیرون نزنند. اگر بازیکن ما به ناحق زمین خورد توپ را بیرون نزنید. مگر نمی خواهیم فوتبال ما پیشرفت کند؟ ما که در هیچ زمینه ای پیشرفت نمی کنیم نه از نظر امکانات و نه زمین. همه جوره عقب هستیم لااقل این گونه خودمان پیشرفت کنیم. نه فقط تیم ما بلکه همه باید این کار را انجام دهیم. مگر نمی خواهیم دقایق بیشتری فوتبال بازی کنیم.

رضاییان گفت: یک زمانی سر به سر است که داور وظیفه اش است بازی را نگه دارد. ما باید به سمتی برویم که هر توپی را بیرون نزنیم. در بازی قبلی فولاد همه خودشان را الکی زمین می زدند. با این حال اگر قلعه نویی که شخصا دوستشان دارم، ناراحت شدند من عذر می خواهم.

دیدگاه تان را بنویسید