گزارش رسانه هندی از شانس درخشش حسن یزدانی در زاگرب

یک رسانه هندی از حسن یزدانی به عنوان شانس اول درخشش در تورنمنت کشتی زاگرب نام برد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات کشتی آزاد زاگرب که اولین رویداد رنکینگ‌دار سال ۲۰۲۳ است از فردا (چهارشنبه) در زاگرب کرواسی آغاز می‌شود و وبگاه هندی Khelnow به بررسی شانس‌های قهرمانی در وزن‌های مختلف پرداخته است.

رسانه هندی درباره وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کرواسی نوشته است: این وزن مملو از کشتی‌گیران قدرتمند است که برخی نام‌ها از جمله «تیموراز سالکازانوف»، «یونس امامی» «جبرئیل گادزیف»، «آوتادیل کنتچادزه» و «جیسون نولف» در آن دیده می‌شود. با این‌حال، جدال سالکازانوف اهل اسلواکی که دارنده دو مدال نقره مسابقات جهانی است با امامی که دو برنز جام جهانی را بر سینه دارد، چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد. 

در گزارش Khelnow درباره وزن ۸۶ کیلوگرم نیز آمده است: «حسن یزدانی»، یکی از بزرگترین نام‌های کشتی آزاد، نقطه برجسته رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم است. بدون شک، او شانس اول قهرمانی است. او سه بار قهرمان جهان شده و دو مدال المپیک از جمله طلای ریو ۲۰۱۶ را کسب کرده است. با این حال او باید با گروه بااستعدادی از کشتی‌گیران شامل «ابوبکر آباکاروف»، «مایلس امینه»، «بوریس موکائف» «زاهد والنسیا» و «مارک هال» رقابت کند.

وبگاه هندی در پایان، «امیرحسین زارع» را در کنار «گنو پتریاشویلی» به‌عنوان شانس‌های اصلی کسب مدال طلا در وزن ۱۲۵ کیلوگرم معرفی کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید