در گفت و گو با جی پلاس

پیام هندبالیست ایران به مسئولان ورزش: پاداش فقط برای خواص نباشد!

ملی پوش هندبال ایران گفت: پاداش‌ها مختص به یک رشته خاص نباشد چون هم ورزشکاران رشته‌های تیمی و هم ورزشکاران رشته‌های انفرادی زحمت می‌کشند.

لینک کوتاه کپی شد

محمدمهدی بهنام نیا ملی پوش هندبال ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درخصوص رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: بعد از المپیک، مسابقات جهانی بالاترین سطح یک برگزاری مسابقات در یک رشته ورزشی است که تمام تیم‌ها با قدرت حاضر می‌شوند اما هدف ایران برای این رقابت ها چیز دیگری بود که تقریبا به آن رسیدیم.  در کل فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ما بود که در چنین میدان بزرگی بازی کنند و تنشان به تن بهترین بازیکنان دنیا بخورد. هدفمان بیشتر کسب تجربه بود و امیدوارم در دوره‌های بعدی تیم خیلی قوی تری داشته باشیم. طبق گفته‌های کادر فنی عملکرد خوبی داشتیم چون 50 درصد بازیکنان ما زیر 25 سال بودند و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم

بهنام نیا با اشاره به مشکلات هندبال گفت: در 3-4 سال اخیر با توجه با مقام‌‌هایی که هندبال در بخش زنان، مردان، ساحلی، سالنی و تیم‌های پایه کسب کرده واقعا ثابت کرده می‌تواند در آسیا و جهان خودی نشان دهد اما حمایت بیشتر وزارت ورزش و توجه بیشتر رسانه‌ها که نقش مهمی دارند نیاز است تا بتوانیم مثل بقیه رشته‌ها از جمله والیبال باشیم بنابراین با یک برنامه ریزی بلند مدت هندبال هم می‌تواند به این جایگاه برسد.

ملی پوش هندبال ایران در ادامه تصریح کرد: اگر همین طور پیش برویم به نظر من آینده هندبال خیلی روشن است مخصوصا اگر تیم ملی بتواند در تورنمنت‌های بزرگ شرکت کند. فدراسیون از لحاظ مالی کمی با مشکل مواجه است و حق دارد اما اگر حمایت وزارت ورزش باشد قطعا آینده روشنی در انتظار هندبال خواهد بود چون بازیکنان جوان هستند و نیاز دارند انرژی بگیرند.

محمدمهدی بهنام نیا در پایان صحبت‌های خود با بیان انتظارات هندبال از مسئولان بالا رتبه ورزش گفت: قبل از اعزام به مسابقات جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتیم و بیشتر بحث مالی بود که اعلام کردیم. چون واقعا ورزشکار به جز ورزش به چیز دیگری نباید فکر کند اما متاسفانه در رشته ما دغدغه مالی و زندگی زیاد است. یک سری امکانات که به بقیه رشته‌ها بعد از مسابقاتشان دادند انتظار  داریم برای تمام رشته‌ها باشد؛ پاداش‌ها مختص به یک رشته خاص نباشد چون به هرحال چه ورزشکاران تیمی چه انفرادی همه زحمت می‌کشند.

دیدگاه تان را بنویسید