در گفت و گو با جی پلاس مطرح شد؛

هدف گذاری تیم ملی هندبال ایران فقط شکست شیلی بود!

کارشناس هندبال ایران اعتقاد دارد هدف گذاری تیم ملی در مسابقات جهانی فقط برای پیروزی مقابل شیلی بود.

لینک کوتاه کپی شد

محسن طاهری کارشناس هندبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص صعود تیم ملی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان گفت: من فکر می‌کنم هدف گذاری تیم ملی این بود که تیم شیلی را شکست بدهد و برنامه‌ای برای اسپانیا و مونته نگرو نداشت و فقط می‌خواست بازی خوبی مقابل این دو تیم ارائه دهد. مرحله  بعدی خیلی سخت تر از این مرحله است چون تیم‌های اسلوونی، فرانسه و لهستان در گروه حضور دارند و باید مقابل سه تیمی بازی کنیم که هرکدام قطب هندبال و خیلی قوی تر هستند.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال با بیان اینکه این اتفاق تاریخ‌ساز نشانه پیشرفت این رشته در کشور ما است گفت: حضور در مسابقات جهانی و صعود به مرحله اصلی قطعا پیشرفت است اما برای شرکت در چنین مسابقاتی باید هدف گذاری ما خیلی قوی تر و پویا تر باشد.

طاهری با اشاره به آینده هندبال گفت: آینده خوبی برای هندبال می‌توان رقم زد اگر که کمی به سمت جوان گرایی و تغییر نسل برویم یعنی سعی کنیم برای آینده از جوان‌هایی که در حال حاضر در تیم‌های باشگاهی و تیم‌های جوانان و نوجوانان بازی می‌کنند استفاده کنیم.

مربی هندبال ایران همچنین با بیان مشکلات این رشته ادامه داد: در بخش پایه زمین به اندازه کافی نیست و هیات‌ها برای اینکه زمین در اختیار تیم‌های پایه شهرستان‌ها بگذارند مشکل دارند. در مورد تیم‌های ملی هم انتظار داریم اردوها منسجم تر،  قوی تر و به همراه بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار شود. ما 10 روز قبل از مسابقات سه بازی انجام می‌دهیم و شاید اگر سرمربی امکان این را داشت زودتر با تیم‌های قدرتمند بازی تدارکاتی برگزار کند می‌توانست نفرات بهتری را همراه تیم ببرد و شناخت بیشتری هم نسبت به بازیکنانش پیدا می‌کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید