تهدید با چاقو برای گرفتن امتیاز در لیگ ایران

رجب زاده مدعی شد در یکی از بازی های تیمش در لیگ امیدها حریف با چاقو و تهدید جانی داور و بازیکنان امتیاز می‌خواسته!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی رجب زاده سرمربی فجرسپاسی از وضعیت زمین و داوری‌ها در لیگ یک گله‌مند است. او با ورزش سه درباره اتفاق عجیبی در جریان بازی تیمش صحبت کرد.

هواداران با چاقو به رختکن تیم امید فجر حمله کردند

تیم امید فجر با تیم یاسوج در خانه آنها به میدان رفت و درحالی‌که با یک تساوی می‌توانست به لیگ برتر امیدها صعود کند در جو وحشتناک ورزشگاه نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند، اتفاقات در این بازی باورنکردنی بود، هواداران یاسوجی‌ بازیکنان ما و تیم داوری‌ را با چاقو تهدید کردند و به رختکن ما حمله‌ور شدند. نمی‌دانم چطور اجازه دادند این بازی برگزار شود. اصلا در چه شرایطی بازی باید لغو شود؟ مگر می‌شود با تهدید جانی بازیکنان تیم حریف و داوران، امتیاز کسب کرد؟

*چگونه می‌توانیم ذهنیت مثبتی‌ داشته باشیم؟

در یک اتفاق عجیب و خنده‌دار دیگر، در همان روز بازی تیم امید در یاسوج، با برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ، تیم بزرگسالان نیز، هم‌زمان در لیگ به میدان رفت. ما هم مثل اکثر تیم‌ها چند بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست خود داریم، نمی‌شود که هم‌زمان با تیم امیدمان برویم. اگر می‌خواستیم در آن بازی از بازیکنان امید در ترکیب استفاده کنم، چگونه می‌توانستم این کار را انجام دهم؟ چطور می‌توانیم در مورد سازمان لیگ ذهنیت مثبتی داشته باشیم؟ خودم در مقطعی هم‌زمان در تیم جوانان، امید و بزرگسالان به صورت ثابت بازی می‌کردم اما برنامه‌ریزی به شکلی بود که می‌توانستم برای هر سه تیم بازی کنم. نمی‌دانم چه کسی این تصمیم را گرفته است. در صورت اعتراض و کوچکترین حرفی هم کمیته انظباطی محروم یا جریمه می‌کند. باشگاه به هم‌زمانی‌ این بازی اعتراض کرد اما گفتند تاریخ برگزاری بازی از قبل تعیین شده و امکان جابه‌جایی آن وجود ندارد. به نظرم این اتفاقات فقط در ایران رخ می‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید