تراکتور و دردسر حل نشدنی مقابل گل‌گهر

با محرومیت مهندس تراکتور در دیدار با گل‌گهر، این تیم دردسر بزرگی مقابل این تیم خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تراکتور در لیگ بیست و دوم به لطف درخشش ریکاردو آلوس، هافبک بازی‌ساز پرتغالی‌اش عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت. آلوس در حال حاضر با هشت پاس گل در صدر جدول رده‌بندی پاسورهای لیگ برتر حضور دارد. این در حالی است که در رده بعدی، مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده با پنج پاس گل هستند.

ورزش سه در گزارشی به بدشانسی بزرگ تراکتور در دیدار هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر پرداخت: تیم تراکتور این هفته در حالی به مصاف گل‌گهر خواهد رفت که در صورت پیروزی مقابل تیم امیر قلعه‌نویی، وارد رقابت چهار تیم بالای جدول نیز خواهد شد، اما نکته منفی برای تی‌تی‌های سرخپوش این است که در این بازی موثرترین بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت.

ریکاردو آلوس هافبک خوش‌تکنیک قرمزها که در آخرین بازی لیگ برتر مقابل استقلال یک کارت زرد گرفت، با این اخطار چهارکارته شد و دیدار مقابل گل‌گهر را از دست داد. غیبت او شاید مهمترین نکته برای خمس و بزرگترین فقدان برای این سرمربی اسپانیایی است که روی آلوس حساب ویژه‌ای باز کرده است.

آلوس در بازی با مس کرمان و نساجی در زمین حضور نداشت و این جای خالی به وضوح اثر خود را روی نمایش تراکتور گذاشته بود و تی‌تی‌ها از این دو بازی تنها یک امتیاز به دست آوردند.

در غیاب او احتمال دارد مثلث خط میانی با صفا هادی، رضا اسدی و گوستاوو واگنین تشکیل شود و کاوه رضایی به خط حمله برود، اما مهمترین علامت سؤال این است که تراکتور بدون او چگونه موقعیت خلق خواهد کرد؟

 

دیدگاه تان را بنویسید