مشتریان منشا به خط؛ از شمال تا جنوب

مشتریان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال با وجود چراغ سبز سرمربی این بازیکن، کار سختی برای به خدمت گرفتن او دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گادوین منشا، مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در لیگ بیست و دوم نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد تا محمد ربیعی به فکر فروش این بازیکن بیفتد. البته ترجیح سرمربی مس رفسنجان، معاوضه این بازیکن با یکی از گزینه‌های مدنظرش در فصل نقل و انتقالات است.

فوتبال ۳۶۰ درباره مشتریان فعلی گادوین منشا نوشت: آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بعد از گذراندن یک نیم‌فصل کاملاً ناموفق در رفسنجان، در اندیشه تجربه حضور در یک تیم تازه است و باتوجه به آغاز به کار بازار نقل‌وانتقالات زمستانه، منشا مشغول بررسی پیشنهادات ارائه شده است تا بتواند بهترین مسیر را برای ادامه کار خود در فوتبال ایران انتخاب کند. مهاجم نیجریه‌ای البته پیش از توافق با تیم جدید، باید با مدیران باشگاه مس رفسنجان برای جدایی به توافق برسد که به نظر می‌رسد کار چندان سختی نخواهد داشت.

سرمربی مسی‌ها با چراغ سبز خود نشان داد که چندان تمایلی به حفظ آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در فهرست تیمش ندارد اما نمی‌خواهد او را مجانی از دست بدهد و به دنبال درآمدزایی است و قصد دارد تا با فروش گادوین منشا، بودجه‌ای مناسب برای خرید مهاجم جایگزین به‌دست آورد. منشا در شرایطی به یکی از چهره‌های ویژه بازار زمستانه تبدیل شده که تیم‌های متعددی در اندیشه جذب مهاجم خارجی در بازار زمستانه هستند.

«منشا» در آغوش مربی سابق پرسپولیس؟

نساجی مازندران با 18 گل زده چهارمین خط حمله برتر لیگ بیست‌ودوم را دارد اما با این وجود حمید مطهری امیدوار است بتواند خط حمله تیمش را در بازار زمستانه تقویت کند. کریم اسلامی و آداما نیان مهاجمان نساجی در نیم‌فصل نخست بودند که اسلامی 3 بار در نقش گلزن توانست بدرخشد و نیان در گلزنی ناکام بود تا سهم مهاجمان نساجی از شمار گل‌های تیم‌شان در نیم‌فصل اول کمتر از 20 درصد باشد.

مطهری برای تقویت خط حمله تیمش چند گزینه داخلی و خارجی را مدنظر دارد که یکی از گزینه‌های مورد نظر او، گادوین منشا است. هر چند هنوز مذاکره رسمی میان باشگاه‌های نساجی و مس رفسنجان برای انتقال گادوین منشا انجام نشده اما بعید نیست طی روزهای آینده درخواست رسمی مازنی‌ها برای جذب آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به باشگاه مس ارسال شود.

مهاجم نیجریه‌ای به برزیل فوتبال ایران می‌رود؟

ادسون تاوارس سرمربی باتجربه صنعت‌نفت آبادان برای تقویت تیمش به دنبال جذب بازیکن خارجی است. نفتی‌ها بعد از کش‌وقوس‌های فراوان توانستند مجوز بازی محمدرضا جلیل مزهر هافبک عراقی و سباستین پیریز مدافع اروگوئه‌ای را دریافت کنند اما مارکو شیمیچ مهاجم اهل کشور کرواسی با وجود حضور در تمرینات تیم صنعت‌نفت، نتوانست مجوز بازی در لیگ برتر ایران را به‌دست آورد و صلاحیت او برای حضور در فوتبال ایران احراز نشد تا تاوارس به دنبال جذب یک مهاجم خارجی دیگر باشد.

تاوارس بعد از ناکامی در جذب مهاجم کروات، از مدیران باشگاه صنعت‌نفت خواسته تا شرایط گادوین منشا را برای حضور در باشگاه آبادانی ارزیابی کنند تا در صورت توافق مالی، مذاکرات نهایی با منشا برای حضور در صنعت‌نفت انجام شود. مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر سیرجان را دارد و حالا به نظر می‌رسد گادوین منشا در اندیشه تجربه حضور در ششمین تیم ایرانی است.

گفته می‌شود فولاد خوزستان هم یکی دیگر از مشتریان گادوین منشا در بازار زمستانه است اما با توجه به جذب روبرتو تورس و تکمیل شدن فهرست بازیکنان خارجی فولاد، بعید به نظر می‌رسد که جواد نکونام بخواهد به دنبال جذب منشا برود. البته که در صورت جدایی احتمالی پاتوسی، با توجه به مشکلات خط حمله فولاد، در اولویت قرار دادن خرید مهاجم نیجریه‌ای در بازار زمستانه چندان دور از ذهن نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید