آرتتا سرمست از فرمانروایی در لیگ انگلیس

سرمربی تیم آرسنال تاکید کرد که به خاطر سبک بازی تیمش است که چنین فاصله مطمئنی با تیم دوم در جدول ایجاد شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آرسنال در ادامه روند موفق خود در این فصل، موفق شد میزبان خود تاتنهام را در دربی شمال لندن با دو گل شکست دهد. شاگردان آرتتا با کسب این پیروزی مهم، شمار امتیازات خود را به عدد 47 رساندند تا اقتدارشان در صدر را حفظ کرده و از عزم بالای خود برای قهرمانی خبر بدهند. این مربی جوان در پایان بازی در حالی که بسیار خوشحال بود و ابایی از بروز این حس خود نداشت، پیروزی در خانه تاتنهام را باعث افتخار و شادی هواداران تیمش دانست.

آرتتا که تیمش بعد از 9 سال تاتنهام را در خانه اش شکست داد در مورد این پیروزی گفت: "این یک روز خاص و پر احساس برای همه کسانی است که این باشگاه (آرسنال) را دوست دارند. ما این قدرت را داریم که با نوع فوتبال خود مردم را خوشحال کنیم و آنها از دیدن عملکردمان لذت ببرند. مطمئن هستم که باعث شادی و افتخار هواداران شدیم."

او با تمجید از شاگردان خود افزود: "بازی در این استادیوم مقابل این تیم با چنین کیفیت، شجاعت و اعتماد به نفسی که بچه ها نشان دادند، واقعا تاثیر گذار و قابل توجه بود."

سرمربی آرسنال در بخش دیگری از صحبت های خود با تمجید از درخشش دروازه بان تیمش رمسدیل که با سیوهای خود نقش مهمی در برد توپچی ها داشت، گفت: "ما به لحظات بزرگی که رمسدیل خلق کرد، نیاز داشتیم تا به چنین بردی دست یابیم. آرون در لحظاتی که به او نیاز داشتیم، عملکردی عالی و متفاوت داشت."

آرتتا با تاکید به اینکه تیمش می توانست گل های بیشتری به تاتنهام بزند، ادامه داد: "عملکرد دفاعی خوبی در لحظاتی از بازی داشتیم ولی این باعث ناراحتی است که ما دو سه موقعیت گلزنی بسیار خوب دیگر را که داشتیم به راحتی از دست دادیم. اما در کل از عملکرد تیم و پیروزی که کسب شد، خوشحال هستم."

او در ادامه در خصوص ایجاد فاصله 8 امتیازی با تیم دوم جدول تاکید کرد: "نحوه بازی ما است که ما را به اینجا رسانده و چنین اختلافی ایجاد کرده است. هرگز نباید این را فراموش کنیم که باید به همین روش بازی ادامه دهیم زیرا هنوز چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد."

سرمربی آرسنال با تاکید بر اینکه شاگردانش هنوز جا برای پیشرفت شخصی دارند افزود: "از نظر انفرادی هنوز جای کار و بهبود عملکرد وجود دارد. اگر روی این موضوع تمرکز کنیم، مطمئن هستم که از این هم بهتر خواهیم شد."

آرتتا در مورد وضعیت رمسدیل بعد از درگیری آخر بازی گفت: "او خوب است... او خوب است!"

سوال پایانی از سرمربی آرسنال در مورد پیوستن گزینه مدنظر این باشگاه (مودریک) به چلسی بود که او گفت: "من از بازیکنانی که داریم بسیار راضی و خوشحالم!"

 

دیدگاه تان را بنویسید