سیلی سرمربی تیم ملی والیبال ایران جهانی شد!

رسانه‌های اروپایی به چک زدن سرمربی لبنیات هراز آمل به بازیکن خودی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیدار دو تیم مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه بود. در پایان این بازی شاگردان عطایی موفق شدند با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسند.

در ست سوم این رقابت و درحالی که هراز با نتیجه ۲ بر صفر جلو بود درگیری بین دو تیم شکل گرفت. در امتیاز ۱۸ بر ۱۴ به سود مس، دوتیم به عملکرد داوری اعتراض داشتند که عطایی در این هنگام سیلی به بازیکن خود می‌زند که با جنجال‌هایی همراه می‌شود.

رسانه اروپایی world of volley در خصوص این رفتار عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران نوشت: در دیدار مس رفسنجان و هراز آمل در لیگ مردان ایران، سرمربی این تیم به خود اجازه داد رفتاری کند که برای متخصصی که در چنین سطحی از والیبال کار می‌کند غیرقابل بخشش است. در این مسابقه شاهد حمله فیزیکی دیگری از سوی سرمربی به بازیکن خود بودیم. بدتر از آن، این سرمربی تیم ملی مردان ایران بوده که در مرکز ماجرا قرار داشت.

این رسانه اروپایی ادامه داد: بهروز عطایی به مهاجم تیمش یعنی عرفان جلالی‌نژاد، بازیکن ۲۱ ساله پیشین تیم ملی زیر ۲۱ و ۱۸ سال ایران، سیلی زد . دلیل این اقدام عطایی اعتراض جلالی‌نژاد به تصمیم داور بود که به قیمت از دست دادن یک امتیاز در ست سوم برای تیمش شد. حتی قبل از این که عطایی بخواهد با جلالی نژاد برخورد فیزیکی کند، یکی از بازیکنان دیگرش با ضربه محکمی به سینه بازیکن مورد نظر او را هل داد.

دیدگاه تان را بنویسید