پاشازاده: برخی پیشکسوتان بی جهت انتقاد نکنند

بازیکن اسبق استقلال شرایط این تیم را مناسب و برخی انتقادات را بی جهت خواند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی پاشازاده درباره حمایت مدیران باشگاه استقلال از ریکاردو ساپینتو، اظهار داشت: وضعیت استقلال را خیلی حاد نمی‌بینم و هجمه‌ها روی ساپینتو و باشگاه را قبول ندارم. فکر کنم از بیرون فشارهای الکی وارد کرده‌اند. این اتفاقات برای بارسلونا و رئال مادرید هم می‌افتد. درست است که استقلال از صدر جدول 5 امتیاز عقب افتاده ولی بازی‌های زیادی باقی مانده است.

وی در گفت و گو با تسنیم، در مورد اعتراض شماری از هواداران استقلال به کم‌کاری بازیکنان تصریح کرد: این را هم قبول ندارم. بازیکن هیچ موقع خودش را خراب نمی‌کند. بازیکن هم انسان است و از شانس او ممکن است در یک بازی آماده نباشد. اصلاً نمی‌شود اسم کم‌کاری را آورد.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به کادرفنی و بازیکنان این تیم دارد، گفت: استقلال کادرفنی و عوامل دارد و خودشان حرفه‌ای هستند و می‌دانند چه کار کنند. آنها باید هر چه زودتر تیم را جمع و جور کنند و با یک بازی خوب برگردند. پیشکسوتان و هواداران باید حمایت کنند. بی‌جهت انتقاد نکنیم و بی‌جا حرف نزنیم. باشگاه مدیر دارد، تیم سرمربی دارد و هر جا ننشینیم نظر بدهیم. شما از من سؤال کردید و گفتم این تیم کادرفنی دارد و خودشان حرفه‌ای هستند.

پاشازاده در خصوص تقابل استقلال با تراکتور تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال تأکید کرد: الان مسئله جام حذفی است و شرایط این مسابقات فرق می‌کند. حتماً کادرفنی بازی‌ها را آنالیز کرده‌اند و می‌دانند چطور باید بازی کنند. امیدوارم بازی خوبی باشد و استقلال برنده شود.

وی در رابطه با عدم اعتقاد ساپینتو به بازیکنانی چون عزیزبک آمانوف گفت: نمی‌توانیم از بیرون نظر دهیم و نمی‌دانیم چه کسی آماده است و چه کسی نیست. باید به کادرفنی اختیار داد. آنها قطعاً بهتر می‌دانند چه تغییراتی در تیم‌شان برای نیم فصل دوم داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید