برانکو باز هم به دنبال غرامت

یک خبرنگار عمانی معتقد است برانکو ایوانکوویچ به دنبال گرفتن غرامت از تیم ملی عمان است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال عمان شب گذشته با هدایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس به مصاف یمن رفت و با نتیجه بحث برانگیز 3 بر 2 به پیروزی رسید.

برد سخت عمان مقابل یمن ضعیف ترین تیم تورنمنت کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باعث حمله دست جمعی خبرنگاران عمانی به سرمربی سابق پرسپولیس شد.

محمد البداوی خبرنگار شبکه شارجه امارات به برانکو اتهام عجیبی زد و اعلام کرد این مربی به صورت عمدی به این شکل بازی می کند تا اخراج شود!

این خبرنگار عمانی در صفحه توئیترش، نوشت: مسئولان فدراسیون در ذهنتان نگه دارید... برانکو تیم ملی را به بیراه می کشاند... او به دنبال این است که شما او را اخراج کنید تا جریمه فسخ قراردادش را بگیرد. او چندین پیشنهاد از منطقه خاورمیانه دارد... منتظر مقصد جدید برانکو بزودی باشید.

سیف حمد الجابری دیگر خبرنگار عمانی نوشت: برانکو از لحاظ فنی و تاکتیکی تیم ملی عمان را به پرتگاه سوق می دهد. این توانایی اش است. با افکار برانکو باید صعود به جام جهانی با وجود افزایش سهمیه آسیا را فراموش کنیم.

حمد الخمیسی دیگر خبرنگار عمانی در این زمینه نوشت: از دروازه بان یمن تشکر می کنم که ما را از این ذلت نجات داد....عملکردی بد و فاجعه از بازیکنان تیم ملی مقابل یمن شاهد بودیم. آنها در اوضاع بی ثباتی قرار دارند و اصلا روحیه رقابتی ندارند.

برانکو را از این فوتبال بیهوده خارج کنید. تیم ملی اکنون زیرنظر برانکو بدون تاکتیک و سبک بازی شده است.

دیدگاه تان را بنویسید