امباپه جلوی رییس فدراسیون فرانسه درآمد

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه اظهارات طعنه آمیزی نسبت به زیدان داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نقل از RMC، نوئل لوگرائه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه رابطه بسیار خوبی با دیدیه دشان دارد و همین باعث شد تا قرارداد این مربی تا سال ۲۰۲۶ تمدید شود.

لوگرائه درباره زیدان سخنان توهین آمیزی بر زبان آورد. او گفت: شاید زیدان به یک برنامه معین نیاز داشته باشد تا یک باشگاه و یا تیم ملی را بیابد و در آن مربیگری کند. او می‌تواند راهی هر تیمی که دوست دارد بشود چرا که من توجهی به آنچه که مربوط به او است نمی‌کنم.

او درباره این سوال که آیا با زیدان مذاکره‌ای برای جانشینی دشان داشته است، گفت: به هیچ وجه. من اصلا با زیدان مذاکره نکرده‌ام و حتی تماس تلفنی هم نداشته ام.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به کریم بنزما هم طعنه زد و گفت: بنزما بعد از جام جهانی تمرینات خود را شروع کرد، نه قبل از جام جهانی. حیف نبود که فرانسه از گل های ژیرو در جام جهانی محروم می‌شد؟

 

این سخنان تند رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره زیدان واکنش کیلیان ام باپه را به دنبال داشت. فوق ستاره فرانسوی ها اینگونه واکنش نشان داد: زیدان خود فرانسه است. نباید اینگونه به چنین اسطوره‌ای بی‌احترامی کرد.

زیدان به اذعان بسیاری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه است. او با درخشش در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را به نخستین قهرمانی خود در جام جهانی رساند. او بعداز خداحافظی از فوتبال به دنیای مربیگری روی آورد و توانست سه سال پیاپی رئال را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند. از زیدان به عنوان گزینه اصلی جایگزینی دشان بعد از جام جهانی یاد می شد اما در نهایت عملکرد خوب این مربی در جام جهانی باعث شد تا قرارداد او تا سال ۲۰۲۶ تمدید شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید