سرازیر شدن پول هلندی ها به سمت بارسا

باشگاه بارسلونا که با کمبود نقدینگی شدید مواجه است در آستانه قرارداد با شرکت فیلیپس قرار دارد که از نظر مالی کمک بزرگی به بلوگرانا خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تلاش بارسلونا برای پیدا کردن منابع جدید نقدینگی همچنان ادامه دارد. این باشگاه با بدهی‌ای نزدیک به 1.5میلیون یورو مواجه است و به همین علت، دائما به دنبال پیدا کردن راه‌های جدید کسب درآمد و جلب نقدینگی است.

در سال‌های گذشته یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی، بکو، از اسپانسرهای اصلی بارسلونا بود ولی قرارداد بکو با بارسا در سال 2021 به پایان رسید. این شرکت تولیدکننده لوازم خانگی از سال 2017 تا 2019 به باشگاه کاتالان هر سال 19میلیون یورو پرداخت می‌کرد تا نامش روی پیراهن بارسا درج شود.

روزنامه موندو دپورتیوو امروز اعلام کرد حالا یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی دیگر در حال تبدیل شدن به یکی از اسپانسرهای اصلی بارساست. این گزارش می‌گوید فیلیپس قصد دارد اسپانسر بارسلونا شود و مذاکرات اولیه انجام شده است.

اما موندو می‌گوید فیلیپس تنها خواهان حضور نامش روی پیراهن بارسا نیست، بلکه قصد دارد همکاری‌اش به ورزشگاه خانگی بارسا هم کشیده شود. فیلیپس می‌تواند صفحه‌های نمایش جدیدی برای نیوکمپ تولید کند. این شرکت در زمینه نورپردازی هم تخصص دارد. بر اساس گزارش‌ها، باشگاه بارسلونا در مرحله اول مذاکرات، خواهان دریافت 20میلیون یورو در هر سال از فیلیپس شده است.

بارسلونا در هفته‌های اخیر با چند شرکت دیگر هم برای اسپانسرینگ باشگاه مذاکره کرده است. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به هواپیمایی ترکیه اشاره کرد.

دیدگاه تان را بنویسید