جملات زشت پیکه به داور در آخرین بازی برای بارسلونا

جرارد پیکه در آخرین بازی خود برای بارسلونا در دقیقه 45 با بیان جملات زشت به داور مسابقه اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جرارد پیکه بین دو نیمه بازی بارسلونا و اوساسونا جملات زشتی را علیه داور مسابقه به زبان آورده و در آخرین بازی خود برای تیم محبوبش اخراج شده است.

فوتبالی نوشت: پیکه آخرین بازی دوران فوتبالش را در بازی بارسلونا و اوساسونا داشت که البته در این بازی نیمکت نشین بود. پیکه از قضاوت داور عصبانی بود و به نظر می رسید که می خواست کل خشمش را سر خیل مانزانو خالی کند. داور در گزارش خود نوشته است:" در دقیقه 45 ، جرارد پیکه بازیکن بارسلونا به این دلیل اخراج شد: او در پایان نیمه اول و در زمان حضور در تونل رختکن با این جملات به سمت من آمد:"کرنری که علیه ما گرفتی را دیدی؟ تو با اختلاف داوری هستی که بیش از همه به بارسلونا گند زده ای. زمانی که اخراج این بازیکن را به نماینده باشگاه اطلاع دادم، او همچنان همین جملات را تکرار کرد و خطاب به من گفت:"تو یک فرد شرم آور و آشغال هستی، لعنت بر مادر لعنتی ات!"

خیل مانزانو به حرکت لواندوفسکی بعد از اخراجش نیز اشاره کرده است و در گزارش خود نوشته است:" این بازیکن پس از اخراجش و در زمان خروج از زمین، دو بار حرکتی را انجام داد که نشانه نارضایتی او از تصمیم داور بود. او این حرکات را خطاب به کمک داور و در مقابل داور چهارم نیز اشاره کرد."

دیدگاه تان را بنویسید