درویش:به اسطوره ها توهین می کنند مشهور شوند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شدت نسبت به تخریب اسطوره های فوتبال ایران توسط تلویزیون واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رضا درویش درباره توهین به علی دایی از رسانه ملی گفت: طی 4-3 هفته اخیر، برخی برای اینکه به شهرت برسند فکر می‌کنند با توهین یا به کاربردن کلمات سخیف علیه اسطوره‌های ایران، این راه را ادامه بدهند. درصورتیکه اسطوره‌ها برای اهتزاز پرچم ما زحمت زیادی کشیدند. اخلاق حسنه و محبت بیشتراز همه چیز بازار دارد و دیده می شود تا برای اینکه برای دیده شدن راه دیگری را انجام دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره برد گل مقابل نساجی نیز گفت: بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. همین جا باید این برد شیرین را به هوادران و علی الخصوص به دو بازیکن جوان، خدادادی و فهیم که متاسفانه دچار آسیب دیدگی شدند، تقدیم کنیم. ان شاءالله شهد شیرین این پیروزی گوارای وجودشان باشد. نیم فصل را توانستند با قهرمانی تمام کنند. البته برای قهرمان نیم فصل هیچ جایگاهی نیست. فقط از این جهت خوب است که جایگاهمان را تثبیت کنیم. ان شاءالله در نیم فصل جدید موقعیت خوبی را فراهم کنیم. زحماتی که کادرفنی کشیده امروز نشان داد تیم به بازیکن مخصوصی وابسته نیست. نشان دهنده کار تیمی و کارهای تاکتیکی گل محمدی و کادرفنی بود که باید از آن ها تشکر کنم.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده یورگن لوکادیا و اینکه باشگاه چه زمانی اقدامات حقوقی را انجام می دهد، گفت: یک روال حقوقی دارد که بهتر است در موردش صحبت نکنیم و در مجامع حقوقی و بین المللی بحث شود. ممکن است صحبت‌هایی کنیم که شاید جایی از آن استفاده سوء استفاده شود. از این جهت پرسپولیس با توان مضاعفش با حقوقدانان بین المللی بهره می برد و نمی‌گذارد به مردم و حقوق بیت المال خدشه ای وارد شود.

درویش در مورد اینکه پرسپولیس همیشه در پرونده‌ها مانند پرونده استوکس باخته و آیا قول می دهد که پرسپولیس به پرداخت پول لوکادیا محکوم نشود، عنوان کرد: گذشته را نمی توان برگرداند. ما با اسناد و مدارک و حقوقدانانی که داریم، از همه کسانی که می توانند کمک مان کنند بهره می‌بریم تا حقوق حقه هواداران را بگیریم. یقین داریم اگر مجامع بین المللی سیاسی حکم ندهند، حقوق حقه هواداران را می‌گیریم. 

درویش در خصوص طلب رویانیان، گفت: خیلی‌ها طلبکار هستند. از دوره خود رویانیان تا الان 110 طلبکار، کمی کمتر یا بیشتر مانده، بله او هم جزو طلبکاران است. حتما به وقتش طلب‌هایشان را پرداخت می‌کنیم.

وی در مورد مخالفت فیفا با نامه نگاری پرسپولیس پیرامون پرونده رادوشوویچ، عنوان کرد: چنین چیزی نبوده است. این مسائل حقوقی نکات ریزی دارد که شاید از این صحبت ها در آنجا نتوانیم بهره ببریم. همه تلاش ما این است که حقوق از دست رفته مردم را برگردانیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شایعات جذب علی علیپور و همچنین پیشنهاد رسیده برای مهدی عبدی، گفت: تا به حال که اصلا مذاکره ای نبوده، لیست را باید سرمربی تیم به باشگاه اعلام کند. به جز عیسی آل کثیر تاکنون هیچ فردی را برای جذب معرفی نکرده است. البته ما آنقدر جوان خوب و بااستعداد و باانگیزه داریم که شاید اصلا احتیاج نباشد ولی بازهم اگر گل محمدی نظرش باشد، بازیکن می گیریم.

وی در مورد اینکه آیا شکایت رسمی انجام شده، گفت: در حال انجام آن هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید