چراغ سبز شنول گونش برای جذب جهانبخش

سرمربی مطرح بشیکتاش نظر مثبتش را برای جذب بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران به این باشگاه اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از حضور ناموفق در لیگ برتر انگلیس، بازگشت به هلند هم به علیرضا جهانبخش کمک نکرد و او معدود روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. با این حال او شانس دیگری برای درخشش پیدا کرده است.

تسنیم نوشت: سایت «فوتوماچ» ترکیه گزارش داد سیهون کازانچی مدیر ورزشی باشگاه بشیکتاش، ظرف روزهای گذشته به شنول گونش پیشنهاد جذب علیرضا جهانبخش را ارائه کرده بود.

سرمربی بشیکتاش پیش از این یک تیم آنالیز را برای دنبال کردن شرایط جهانبخش در نظر گرفته بود. اینک اعضای این تیم گزارش مثبتی به گونش ارائه کرده‌اند و این مربی، نظر مثبت خود را برای جذب جهانبخش به باشگاه بشیکتاش ارائه کرده است.

این سایت ترکیه‌ای درخصوص وضعیت فعلی جهانبخش گفت: قرارداد این بازیکن ایرانی با فاینورد در سال 2024 به پایان می‌رسد و بشیکتاش احتمالاً به‌صورت قرضی با گنجاندن بند خرید، برای جذب وی تلاش می‌کند. جهانبخش فرصت چندانی برای بازی کردن در فاینورد پیدا نمی‌کند و گفته می‌شود از پیشنهاد بشیکتاش استقبال کند.

ووت وخهورست، ملی‌پوش تیم ملی هلند که هم‌تیمی جهانبخش در آزِد آلکمار بود و اینک در بشیکتاش به میدان می‌رود، با تمجید از مهاجم تیم ملی کشورمان اظهار داشت: جذب جهانبخش به سود تیم بشیکتاش خواهد بود. او شخصیتی دارد که تلاش می‌کند تمام توان خود را در زمین بگذارد.

دیدگاه تان را بنویسید