منچستر هنوز رفتن رونالدو را باور نکرده!+عکس

با وجود جدایی رونالدو از منچستر، همچنان تصویر این بازیکن در تقویم این تیم دیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منچستریونایتد اصرار دارد که از کریستیانو رونالدو عبور کرده است اما امروز با انتشار تقویم سال 2023 این باشگاه مشخص شد که یونایتدی‌ها هنوز ستاره پرتغالی‌شان را کاملا فراموش نکرده‌اند.

رونالدو در حال حاضر بازیکن النصر عربستان است. او روز جمعه با این باشگاه قراردادی امضا کرد که بر اساس آن تا سال 2025 رسما بازیکن النصر خواهد بود. کریستیانو بعد از مصاحبه‌ای جنجالی با پیرس مورگان یونایتد را به شدت عصبانی کرد و بعد از مدت کوتاهی قرارداد او با باشگاه انگلیسی به صورت دوطرفه فسخ شد تا دوران حضور او در اولدترافورد به پایان برسد.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، از ماه نوامبر موافقت خود را با جدایی کریستیانو رونالدو اعلام کرده بود و از آن زمان تا امروز بارها در مواجهه به سوال خبرنگاران درباره رونالدو از پاسخ دادن طفره رفته و اشاره کرده که او و تیمش به آینده نگاه می‌کنند.

امروز هواداران یونایتد با تقویم رسمی باشگاه‌شان برای سال 2023 میلادی مواجه شدند و در کمال تعجب تصویر و نام رونالدو را روی این تقویم دیدند. از قضا تصویر و نام کریستیانو در صفحه مربوط به ماه ژانویه این تقویم چاپ شده است. یعنی هوادارانی که این تقویم را خریداری کرده و از دیوار آویزان کرده‌اند تا سی روز دیگر هر روز نام و چهره ستاره پرتغالی سابق تیم‌شان را خواهند دید.

1787177

دیدگاه تان را بنویسید