ادامه روزهای خوب منچستر با درخشش رشفورد/ دربی کاتالونیا برنده نداشت

در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد با درخشش رشفورد به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به مصاف ولورهمپتون رفت و به برتری یک بر صفر رسید. در این بازی مارکوس رشفورد در دقیقه 76 برای شیاطین سرخ گلزنی کرد تا یونایتد باز هم به پیروزی دست یابد و باز هم روند خوب خود را ادامه دهد.

رشفورد البته در دقیقه 85 نیز یک گل به ثمر رساند که ویدیوچک آن را مردود اعلام کرد. ستاره انگلیس امروز به دلیل انضباطی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ جایی نداشت ولی از نیمه دوم وارد زمین شد و توانست ناجی منچستریونایتد شود. منچستریونایتد با این برد 32 امتیازی شد تا بالاتر از تاتنهام بیایستد و به رده چهارم جدول صعود کند.

هم چنین در چارچوب هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا، بارسلونا در نیوکمپ به مصاف همشهری خود،‌ اسپانیول رفت و به تساوی یک بر یک رسید.

در این بازی بارسلونا خیلی زود با گل «مارکوس آلونسو» در دقیقه 7 پیش افتاد ولی اسپانیول توانست در دقیقه 73 با ضربه پنالتی «خوسلو» به تساوی دست یابد. در این بازی پربرخورد «متئو لاهوز» که قضاوت دیدار ایران و آمریکا و دیدار جنجالی آرژانتین و هلند را نیز برعهده داشت، در 6 دقیقه، 5 کارت زرد و 2 کارت قرمز نشان داد.

از بارسلونا جوردی آلبا در دقیقه 78 و سوزا در دقیقه 80 از اسپانیول کارت قرمز گرفتند. بارسلونا با این تساوی 38 امتیازی شد تا با تفاضل گل مثبت 28 در صدر دوباره قرار گیرد. رئال مادرید با 38 امتیاز و تفاضل مثبت 21 در جایگاه دوم قرار گرفته است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید