تیمی که چشم نواز بازی می کند اما گل نمی زند!

مس رفسنجان در مصاف با استقلال هم نتوانست گلزنی کند تا با توجه به گلزنی آلومینیوم و صنعت نفت به رتبه پانزدهم جدول بهترین خطوط هجومی لیگ نزول کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد ربیعی برای ورود به لیگ‌ بیستم تغییراتی در ترکیب نفرات مس رفسنجان ایجاد کرد؛ جابجایی‌هایی که البته هر چقدر در بخش تدافعی بی‌نقص جواب داد در خط هجومی نتیجه معکوس به همراه داشته است. 

سرمربی جوان مس‌ رفسنجان برای تقویت بخش تهاجمی تیمش پس از جدایی مجید علیاری تصمیم به اضافه کردن شیمبا گرفت تا او را در کنار گادوین منشا آقای گل فصل بیست و یکم لیگ برتر قرار بدهد و با دو مهاجم شرایط بهتری در خط هجومی تیمش ایجاد کند ولی این تفکرات اگرچه در جریان مسابقات به ایجاد موقعیت‌های گلزنی منجر شده ولی به ندرت تبدیل به گل می‌شود. 

حالا و در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی که یک هفته به پایان نیم فصل باقی مانده مس‌رفسنجان تنها ۷ بار موفق به گلزنی شده تا با توجه به گل محمدرضا آزادی در مقابل نفت مسجد سلیمان و دو گل نفت آبادان مقابل ذوب آهن در اصفهان حالا تنها پیکان با ۶ گل در جدول گل زده پایین‌تر از نارنجی‌پوشان رفسنجانی قرار دارد. 

مس رفسنجان با این حال همچنان به لطف خط دفاعی منسجمی که دارد یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود و شاید پنجره نقل و انتقالات زمستانی بتواند راهگشای محمد ربیعی برای رهایی از این دغدغه بزرگ باشد.

دیدگاه تان را بنویسید