مدیر برنامه های مارادونا از خجالت امباپه درآمد!

مدیربرنامه‌های سابق دیگو مارادونا با اشاره به بازی فینال جام جهانی گفت که کیلیان امباپه حالا بهتر و بیشتر متوجه کیفیت فوتبال آمریکای جنوبی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کیلیان امباپه 6 ماه پیش و پس از تمدید قرارداد غیرمنتظره با پی‌اس‌جی و رد پیشنهاد رئال، با بیش از 15 رسانه از سه قاره مختلف مصاحبه‌هایی داشت تا به‌نوعی تصمیم خود را توجیه کند. او با شبکه تی ان تی برزیل هم مصاحبه ای داشت و ضمن پاسخ دادن به سوالاتی در مورد تمدید با پی اس جی، اظهارنظری عجیب هم در مورد سطح کیفی تیم های آمریکای جنوبی داشت و گفت که برزیل و آرژانتین راحت ترین کار را برای صعود به جام جهانی دارند و کیفیت تیم های اروپایی بالاتر است.

واکنش های منفی به آن مصاحبه بسیار زیاد بود و شاید امباپه بهترین پاسخ را هفته گذشته در فینال جام جهانی گرفت، وقتی فرانسه به آرژانتین باخت و لیونل مسی جام را بالای سر برد.

گی‌یرمو کوپولا، مدیربرنامه های سابق دیگو مارادونا، در مصاحبه با اوله فرصت را غنیمت شمرد و خطاب به امباپه گفت:«آرژانتین در فینال جام جهانی و برای 80 دقیقه به امباپه و همه فرانسوی ها نشان داد که فوتبال آمریکای جنوبی چه کیفیتی دارد. فرانسه 80 دقیقه برابر آرژانتین هیچ حرفی برای گفتن نداشت. از امباپه می خواهم 80 دقیقه اول بازی فینال را دوباره تماشا کند.»

کوپولا ادامه داد:«البته در نهایت امباپه هم نظرش را گفته و نباید او را به این خاطر بکشیم. معتقدم او از اینکه بسیاری به این خاطر انتقاد کردند، نیرو و انرژی گرفت. امباپه از آن دست بازیکنانی است که با انتقاد و اعتراض مخالفانش اعتماد به نفس می گیرد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید