خوشبختی آدیداس به لطف ستاره سوم آرژانتین

کمپانی آدیداس با رونمایی از پیراهن 3 ستاره آرژانتین سود هنگفتی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آرژانتین بعد از نزدیک به چهار دهه توانست بار دیگر قهرمان جام جهانی شود و انتظار طولانی هواداران این تیم 9 روز قبل به پایان رسید. اما از آن زمان طرفداران این تیم برای یک اتفاق شیرین دیگر لحظه شماری می کنند.

با توجه به اینکه هر تیم ملی با قهرمانی در جام جهانی می تواند یک ستاره به پیراهنش اضافه کند، اکنون طرفداران آرژانتین منتظر هستند تا اولین پیراهن این تیم با ستاره سوم را ببیند.

هفته گذشته و دو روز بعد از قهرمانی این تیم بود که کمپانی آدیداس ویدیویی کوتاه از تولید پیراهن‌های سه ستاره آرژانتین منتشر کرد و روز گذشته فروش این پیراهن در آرژانتین آغاز شد که خیلی زود و در عرض چند ساعت، همه آنها فروخته شد و بسیاری از طرفداران این تیم فعلا نتوانستند پیراهن تیم محبوب‌شان را بخرند. 

آنطور که در سایت آدیداس اعلام شده است، از روز چهارشنبه 28 دسامبر (فردا) این پیراهن‌ها در دیگر نقاط دنیا هم به فروش گذاشته خواهد شد و انتظار می‌رود که باز هم این پیراهن فروش بالایی داشته باشد.

فینال جام جهانی 2022 در واقع جدال بین دو کمپانی آدیداس و نایک بود و در نهایت این آرژانتین بود که با پیروزی مقابل فرانسه در ضربات پنالتی، سود هنگفتی نصیب این کمپانی معروف آلمانی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید