سرنوشت عجیب ستاره مراکش در جام جهانی/ تبعید به تیم جوانان!

بازیکن تیم‌ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر به تیم جوانان باشگاهش تبعید شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مراکش در جام جهانی 2022 قطر شگفتی‌ساز شد و با نمایش سخت‌کوشانه بازیکنانش توانست به عنوان اولین تیم آفریقایی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند و در نهایت به مقام چهارم برسند. پس از پایان جام جهانی، پیش‌بینی‌های مختلفی درباره آینده ستاره‌های این تیم در بازار نقل و انتقالات می‌شود اما در حال حاضر یکی از آن‌ها وضعیت عجیبی در باشگاهش دارد.

سلیم أملاح یکی از ستاره های مراکش در جام جهانی بود. او برای مراکش هفت بازی انجام داد و در چهار بازی از جمله برابر اسپانیا و پرتغال بازیکن ثابت بود. أملاح که در عضویت باشگاه استاندارد لیژ بلژیک قرار دارد، حالا از این تیم اول کنار گذاشته شده و به تیم جوانان تبعید شده است. 

1785494

بازیکنی که در جام جهانی خوش درخشید و با مراکش عنوان چهارم را کسب کرد، حالا باید با جوانان استانداردلیژ تمرین کند که شوک بزرگی برای او محسوب می شود. دلیل این اتفاق خودداری او از تمدید قرارداد است، در حالی که تنها تا پایان فصل قرارداد دارد. در واقع  أملاح می خواهد تا پایان فصل صبر کند و سپس به عنوان بازیکن آزاد تیم بعدی خود را انتخاب کند در حالی که تمایل باشگاه در درجه اول تمدید قرارداد با او است و در درجه دوم فروش در انتقالات زمستانی.

پیر لوشت، رئیس باشگاه استانداردلیژ، در این رابطه گفت: "تصمیم گرفتیم أملاح را به تیم جوانان بفرستیم چون نمی خواهیم قیمت و ارزش او و سه بازیکنی که تمایلی به تمدید ندارند و در پایان فصل قراردادشان تمام می شود، بیشتر شود. قرار نیست به باشگاه های دیگر لطف کنیم. ساده ترین کار این است که به آنها اجازه بازی بدهیم، اما این یک نشانه خطرناک خواهد بود. اعتراف به اینکه می توانید بازی کنید و سپس به رایگان تیم را ترک کنید، مثل خودکشی است."

ستاره مراکشی تا به اینجای فصل 9 بازی برای لیژ انجام داده، چهار گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید