مسی حرف های بی ادبانه ای زد و من را ناامید کرد!

مهاجم تیم ملی هلند از رفتار لئو مسی انتقاد کرد و گفت از او ناامید شده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دیدار آرژانتین و هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی که با برتری آبی وسفیدها در ضربات پنالتی به پایان رسید، مملو از تنش و درگیری بود و به‌نظر می‌رسد هنوز هم به پایان نرسیده است.

در پایان بازی هم ویدئویی از مسی منتشر شد که هنگام مصاحبه با خبرنگار تلویزیون آرژانتین در تونل منتهی به رختکن، مهاجم هلندی‌ها را می‌بیند و او را «احمق» خطاب می‌کند. 

ووت وگهورست، مهاجم بلندبالای تیم ملی هلند درباره این اتفاق گفت: از نظر من، همه در زمین مسابقه یکسان هستند. من مبارزه می‌کنم. این کاری است که در آن بازی هم انجام دادم. من لحظات پرتنشی را با مسی داشتم و شاید او شگفت‌زده شد. من به او احترام می‌گذارم چراکه یکی از بهترین‌های تاریخ است. من بعد از بازی می‌خواستم احترام خود را به او نشان دهم اما او خیلی استقبال نکرد. حالا، حداقل او اسم من را یاد گرفته است.

مهاجم تیم بشیکتاش در ادامه گفت: من می خواستم پس از بازی با او دست بدهم. او قبول نکرد و حرف‌های بی‌ادبانه به من زد اما من خیلی اسپانیولی متوجه نمی‌شوم. من خیلی از او ناامید شدم.

وگهورست با ورودش به زمین مسابقه به تیمش کمک کرد تا شکست دو بر سفر مقابل آرژانتین را با تساوی دو بر دو عوض کند، اما در نهایت هلندی‌ها در ضربات پنالتی مغلوب شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید