دیبو در رختکن هم بی خیال امباپه نشد و جنجال ساخت

گلر جنجالی تیم ملی آرژانتین بعد از قهرمانی هم امباپه را از دم تیغ بران طعنه‌هایش گذراند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینال جام جهانی با درخشش قابل انتظار امیلیانو مارتینس برابر فرانسه به پیروزی دست یافت تا قهرمان جام جهانی 2022 قطر لقب بگیرد.

اما در این بین، امیلیانو مارتینس، دروازه بان آرژانتینی پس از کسب عنوان قهرمانی جهان به هنگام شادی در رختکن، کیلیان امباپه را مسخره کرد.

مارتینس در پایان بازی نزد امباپه رفت و به او دلداری داد اما ویدئوی انتهای بازی به‌خصوص از سوی رسانه‌های فرانسوی توهین تشخیص داده شده است.

پس از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی، بازیکنان آرژانتین موفقیت خود را در ورزشگاه لوسیل جشن گرفتند. امیلیانو مارتینس، دروازه بان آلبی سلسته هم در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود به طور قابل توجهی به امباپه پرداخته و او را سوژه می کند.

بازیکن استون ویلا که در مجموع چهار گل از امباپه دریافت کرد (سه گل در طول مسابقه و یک گل در ضربات پنالتی) در بخشی از ویدیو می‌گوید: «یک دقیقه سکوت برای امباپه...».

او که در هنگام گرفتن جایزه دستکش طلایی هم جنجال‌آفرین شده بود، در نهایت دوئلش با امباپه را به صورت غیرمستقیم برد تا کیلیان یک رقابت شخصی حیثیتی را در مقیاسی بزرگ‌تر واگذار کرده باشد.

گفتنی است مارتینس در مصاحبه پیش از بازی هم به انتقاد از صحبت‌های امباپه در مورد قدرت تیم‌های آمریکای جنوبی پرداخته و او را بازیکنی کم‌تجربه نامیده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید