نشست خبری فینال جام جهانی ۲۰۲۲

مارتینس: با این مسی ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم

امیلیانو مارتینس، گلر آرژانتین، لیونل مسی را در بهترین فرم خودش می بیند و معتقد است با این مسی شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیلیانو مارتینس، گلر ارزشمند و تاثیرگذار آرژانتین، در نشست خبری بازی فینال گفت:«بعد از شکست برابر عربستان هم قسم شدیم تا همه توان‌مان را برای رسیدن به فینال بگذاریم و حالا اینجا هستیم و بی تاب بازی برابر فرانسه ایم.»

دیبو مارتینس در مورد فرانسه گفت:«فرانسه مدافع عنوان قهرمانی است و به هیچ بازیکنی وابسته نیستند. ما بازی های این تیم را تعقیب می کردیم چون احتمال داشت قبل از فینال به آنها برخورد کنیم. چهار بازیکن تهاجمی این تیم فوق العاده خطرناک هستند و همچنین دفاع و گلر مطمئنی دارند. به خوبی می دانیم که فرانسه چه تیم خوبی است ولی از سوی دیگر می دانیم که اگر بازی خودمان را انجام دهیم می توانیم به آنها ضربه لازم را بزنیم. اطمینان دارم که اگر در کارهای دفاعی خوب باشیم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. بازی با دفاع چهار یا پنج نفره مهم نیست. مهم این است هر کسی کارش را خوب انجام بدهد.»

گلر استون ویلا در مورد نقش هواداران آرژانتینی در بازی فردا گفت:«در همه بازی ها هواداران ما ورزشگاه را در تسخیر خود در آورده اند و فردا نیز شرایط مشابه خواهد بود.  ما انگار که در خانه بازی کنیم. در فینال بیشتر از همیشه به تشویق هواداران نیاز داریم.»

مارتینس در مورد لیونل مسی گفت:«داشتن بهترین بازیکن دنیا مزیت بزرگی است. مسی را خوشحال و قبراق می بینم. او حتی از کوپا آمه‌ریکای سال گذشته که قهرمان شدیم نیز در شرایط بهتری قرار دارد. مسی در بهترین فرم بدنی و روحی است و در این شرایط مهار او کار واقعا دشواری برای فرانسوی ها خواهد بود. با این مسی ما شانس زیادی برای قهرمانی داریم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید