اسکالونی: انتقاد از مسی درست نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین به دفاع از فوق ستاره تیمش پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی گفت:«پس از شکست برابر عربستان به خودمان آمدیم و شرایط تیم کاملا تغییر کرد. پس از آن بازی هر بازی برای ما مثل فینال است و بازی فردا نیز تفاوتی ندارد. در نهایت این هم یک بازی فوتبال است ولی می دانیم که برای ملت آرژانتین چه اهمیتی دارد. تیم را با روحیه و انگیزه بسیار بالایی می بینم.»

اسکالونی در مورد اتفاقات حاشیه ای پس از بازی با هلند و به خصوص درگیری لیونل مسی و امیلیانو مارتینز با کادر فنی هلند گفت: «ما برای تمام رقبا احترام قائلیم. پس از شکست مقابل عربستان همه سکوت کردیم و تمرکز را گذاشتیم روی بازی بعدی. سال قبل در ماراکانا برزیل را بردیم و قهرمان کوپا آمه‌ریکا شدیم، بدون اینکه به میزبان و بازیکنانش توهین کنیم. نه تنها توهین نکردیم که با همه بازیکنان برزیل دست دادیم.»

اسکالونی در مورد دقایق طولانی وقت اضافه در این جام جهانی گفت:«10 یا یازده دقیقه وقت اضافه یک مورد جدید است. نمی خواهم بگویم عادلانه است یا نه یا اینکه باعث برهم خوردن تعادل بازی می شود. به عنوان یک تیم باید با این قضیه کنار بیاییم.»

اسکالونی در مورد لوکا مودریچ گفت:«مودریچ یک الگوی تمام عیار برای هر فوتبالیستی است. هم به خاطر شکل بازی و هم به خاطر رفتارش در درون و بیرون زمین. تماشای بازی های او یک لطف بزرگ است.»

اسکالونی در مورد شرایط مسی و انتقادهایی که از رفتار او پس از بازی با هلند شد، گفت:«فوتبال همین است و در آن تنش وجود دارد. گاهی مجبورید دفاع کنید و گاهی حمله و در پایان هر بازی نیز ممکن است بحث و درگیری رخ بدهد. ما راه کنار آمدن با شکست را بلدیم و همچنین پس از کسب پیروزی، احساسی نمی شویم. مسی همیشه همینطور بوده و تغییر نکرده است. او یک برنده است و غرور دارد. انگیزه و شور و اشتیاق او برای فوتبال بازی کردن و پیروزی حسادت برانگیز است. این همه انتقاد از او و تیم منصفانه نیست.»

وضعیت مصدومان:«امروز و پس از تمرین شرایط بازیکنان برای بازی فردا مشخص می شود. فعلا همه در دسترس هستند. شرایط دی‌پل و دی‌ماریا برای بازی فردا و اینکه چند دقیقه بازی خواهند کرد؛ مشخص نیست. شاید از ابتدا و شاید در نیمه دوم وارد زمین شوند. شرایط تیم خوب است و برای یک بازی نیمه نهایی جام جهانی، بهتر از این نمی شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید