فلیک با آلمان تمدید کرد

سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود حذف زودهنگام از جام جهانی قطر و شایعات زیادی که درباره برکناری‌اش وجود داشت در سمت خود ابقا شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روزهای گذشته شایعات و گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال بالای برکناری هانسی فلیک از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان مطرح بود و انتظار می‌رفت با توجه به حذف زودهنگام از جام جهانی 2022 فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم به قطع همکاری با او بگیرد.

اما امروز جلسه‌ای تعیین‌کننده درباره سرنوشت فلیک برگزار شد و در پایان این فدراسیون تصمیم گرفت به همکاری با این مربی ادامه بدهد.

برند نوین‌دورف، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، در پایان این جلسه با انتشار یک بیانیه حمایت قاطع فدراسیون از فلیک را اعلام کرد و از ابقای او خبر داد. در بیانیه دی‌اف‌بی که با امضای نوین‌دورف منتشر شد چنین آمده است:" همه ما به این نتیجه رسیدیم که رقابتهای یورو2024 که به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد فرصتی بزرگ برای فوتبال کشورمان خواهد بود. هدف ما این است که آن تورنمنت را به یک موفقیت بزرگ ورزشی تبدیل کنیم. ما به هانسی فلیک اعتماد کامل داریم و می‌دانیم او به همراه تیمش از این چالش با موفقیت بیرون خواهد آمد".

فلیک هم به شکلی کوتاه از عزم خودش و کادر فنی‌اش برای درخشش در رقابتهای پیش روی یورو صحبت کرد و گفت:" کادر فنی من و خودم به رقابتهای یورو که در کشورمان برگزار خواهد شد خوشبین هستیم. ما به عنوان یک تیم می‌توانیم خیلی بیشتر از آنچه در قطر نشان دادیم موفق باشیم. در این جام جهانی فرصت بزرگی را از دست دادیم و از این شکست درس خواهیم گرفت".

فلیک و تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر در مرحله گروهی حذف شدند تا موجی از نارضایتی در این کشور علیه آنها شکل بگیرد. آلمان‌ها بعد از شرایطی مشابه که در جام جهانی 2018 تجربه کرده بودند باز هم در یک تورنمنت بزرگ ناکام بودند. بهترین عملکرد آنها در تورنمنت‌های بزرگ در سالهای اخیر رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی یورو2016 بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید