حمله شدید کاسانو به CR7

بازیکن اسبق تیم ملی پرتغال شدیدا رونالدو را مورد انتقاد قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جام جهانی برای رونالدو و پرتغال خوب آغاز شده و آنها با کسب دو پیروزی متوالی، از همین حالا صعود خود به جمع 16 تیم برتر این تورنمنت را مسجل ساخته اند. البته رونالدو در این دو دیدار تنها یک بار و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده است. آنتونیو کاسانو که در سال های اخیر بارها و به شدیدترین شکل ممکن از رونالدو انتقاد کرده، اذعان داشت این بازیکن فقط به فکر گلزنی خودش بوده و اجازه درخشش را از دیگر ستاره های تیم ملی پرتغال می گیرد.

آنتونیو کاسانو گفت: "تیم ملی پرتغال در دومین بازی خود در دوشنبه شب شایستگی کسب پیروزی مقابل اروگوئه را نداشت، زیرا حریف بهتر بازی کرده و چهار یا پنج موقعیت گلزنی بسیار خوب داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. البته تیم ملی پرتغال بازیکنان بااستعدادی مانند ژائو فلیکس و ژائو کانسلو را در ترکیب خود دارد که من آنها را واقعا دوست دارم. اما در حال حاضر مهم ترین مشکل این تیم کریستیانو رونالدو است.

به نظر می رسد این بازیکن در زمین فضای لازم را از دیگر بازیکنان تیم ملی پرتغال می گیرد. رونالدو دنبال موفقیت تیمی نیست و فقط می خواهد خودش دروازه حریفان را باز کند. در ترکیب پرتغال استعدادهای زیادی وجود دارد، اما در کنار آنها یک کریستیانو رونالدو دیده می شود که هنوز فکر می کند بهترین بازیکن جهان است، اما او برای من دیگر تمام شده است."

رونالدو بارها انتقاد بازیکنان و مربی ها را به حسادت از خودش مرتبط دانسته است. البته بخشی از انتقادهای این روزها به ستاره پرتغالی به اصرار عجیب او برای ثبت گل به نام خودش بود که فدراسیون کشورش را وادار کرد شکایت کند. شکایتی که با پاسخ دقیق و علمی آدیداس روبرو و رد شد.

دیدگاه تان را بنویسید