پرتغال برای اثبات گلزنی رونالدو سند ارائه می دهد!

تیم ملی فوتبال پرتغال سعی دارد با ارسال مستندات برای فیفا گل برونو فرناندز در بازی با اروگوئه را به نام رونالدو ثبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گل اول در بازی دیشب تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل اروگوئه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اسم برونو فرناندز، ستاره تیم منچستر یونایتد ثبت شد که توپ را به شکل پاس برای رونالدو فرستاده بود و بعد از به ثمر رسیدن گل، رونالدو معتقد بود خودش زننده آن بوده است.

برد ۲ بر صفر دیشب پرتغال برابر اروگوئه جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را برای پرتغالی‌ها به همراه داشت و هر دو گل این بازی که دومین گلش از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به اسم برونو فرناندز ثبت شد.

گل اول پرتغال در این بازی محل بحث قرار گرفته است. توپ بعد از سانتر فرناندز - بدون اینکه رونالدو روی آن تاثیری بگذارد - مستقیم وارد دروازه شده است. فیفا نیز معتقد است که با وجود تلاش رونالدو برای زدن ضربه سر، سر او با توپ تماس پیدا نکرده است.

بر اساس گزارش یک رسانه پرتغالی، این تیم با توجه به اینکه رونالدو تنها یک گل با رسیدن به رکورد اوزه بیو - اسطوره فوتبال پرتغال - در گلزنی در جام جهانی فاصله دارد و این جام جهانی هم احتمالا آخرین جام جهانی رونالدو است از این تصمیم ناراضی است.

تلویزیون پرتغالی El Chiringuito گزارش داد، فدراسیون فوتبال پرتغال قرار است با ارائه اسناد و مدارکی به فیفا ثابت کند که رونالدو زننده این گل بوده است. با این حال مشخص نیست که آنها چه اسناد و مدارکی را قرار است ارائه کنند و آیا برای لغو تصمیم برآمده از دوربین‌های فیفا کافی خواهد بود یا خیر. همچنین مشخص نیست که تصمیم نهایی در مورد زننده این گل چه زمان اتخاذ خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید