جام جهانی 2022| علت اشک های بازیکن ولز+عکس

نکو ویلیامز، بازیکن تیم ملی ولز فاش کرد که در تمام طول روز و پیش از بازی با آمریکا، به دلیل فوت پدربزرگش گریه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اژدهای سرخ در دقایق رو به پایان دیدار برابر آمریکا توانست توسط گرت بیل به گل تساوی دست پیدا کند و دیدار نخست ولز برابر تیم گرگ برهالتر با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید.

در پایان این دیدار، نکو ویلیامز، مدافع کناری ولزی ها که 79 دقیقه در زمین حضور داشت و جای خود را به برنان جانسون داد، با چشمان گریان به سمت جایگاه هواداران تیم ملی کشورش رفت و درحالیکه اشک می ریخت، زانو زد و با هر دو دست، به آسمان اشاره کرد.

پس از این دیدار، بازیکن 21 ساله ناتینگهام فارست، در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد پس از اینکه مادرش، خبر درگذشت پدربزرگش را به او داده، در تمام طول روز گریه کرده است.

ویلیامز در حساب شخصی خود نوشت: دیروز، بدترین خبری که تا به حال با آن روبرو شده‌ام به دستم رسید، مادرم به من خبر داد که شب گذشته پدر بزرگم فوت کرده است. اشک ریختن در تمام طول روز و آماده شدن برای شروع بازی در جام جهانی، کار بسیار سختی بود. اما من با حمایت هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام از آن عبور کردم. بنابراین آن بازی و یک امتیاز مهم را به پدربزرگم تقدیم می کنم.

در پایان دیدار شب گذشته، این بازیکن جوان به شدت اشک می ریخت که راب پیج، سرمربی ولز و هم‌تیمی‌هایش، او را دلداری می دادند. ویلیامز بعد از اینکه از زمین بازی خارج می شد، توسط دوربین ها تعقیب شد. او در نهایت گفت: "این برای تو بود، پدربزرگ."

ویلیامز پس از به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه توییترش، با موج شدیدی از پیام های حمایتی در رسانه‌های اجتماعی روبرو شد.

 پدربزرگ او تاثیر زیادی روی او و عشق او به فوتبال در دوران رشدش داشته است. او قبلاً به بی‌بی‌سی اسپورت ولز گفته بود:«پدربزرگم بازیکن خوبی بود و در دوران ورزشی خود، برای چند تیم بازی کرد و یکی از بهترین فوتبالیست‌های روستایمان بود. مصدومیت‌ مانع از ادامه بازی او شد. بنابراین من برای آنچه که او می‌توانست به آن دست یابد، تلاش کردم تا به آن اهداف برسم و اینگونه او را خوشحال کنم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید