مومن زاده و لطفی نمایندگان ایران در روز آخر تکواندو قهرمانی جهان

دو نماینده ایران در روز آخر مسابقات تکواندو قهرمانی جهان به روی تخته می روند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه 23 آبان ماه با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا در جریان است و در هفتم و روز پایانی مسابقات در روز یکشنبه 29 آبان ماه ایران 2 نماینده خواهد داشت.

در گروه بانوان، مهلا مومن زاده نایب قهرمان رقابت های جهانی 2019 انگلیس پس از رها شدن از کمند مصدومیت این بار به روی شیاپ چانگ گوادالاخارا می رود؛ مومن زاده دور نخست برابر «سان هوانگ» دیدار می کند در صورت برتری حریف «لورا سانچو» از کاستاریکا و نفر هشتم جهان خواهد شد. در سمت جدول مومن زاده نمایندگان کشورهای کوبا، پورتوریکو، فرانسه، قزاقستان، کانادا، آلمان، هنگ کنگ و کره جنوبی حضور دارند.

در گروه آقایان نیز حسین لطفی در وزن 58- کیلوگرم، دور نخست مقابل «دیوید فونتس» از گواتمالا دیدار می کند و در صورت پیروزی حریف «آدریان وینسنته» قهرمان عنواندار از اسپانیا خواهد شد. در سمت جدول لطفی حریفانی از کشورهای ترکیه، دومینیکن، مراکش، کلمبیا، سومالی، گابن، بریتانیا، مولداوی، کاستاریکا و تونس حاضر هستند.

تا به اینجای رقابت هارضا کلهر در وزن 68- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم آقایان توانستند 3 مدال برنز را تصاحب کنند.  متین رضایی در وزن 63- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی در وزن 87- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم، نرگس میرنواللهی در وزن 62- کیلوگرم، زینب اسماعیلی در وزن 67- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم برابر رقبا شکست خوردند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و  نعیما خواجوی مربیان تیم ملی می باشند.

دیدگاه تان را بنویسید