اریک دایر: حاضرم به عنوان دروازه بان هم بازی کنم!

مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس درباره وضعیت این تیم توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال انگلیس در نخستین بازی خود در جام جهانی به مصاف ایران خواهد رفت.

اریک دایر، مدافع انگلیسی‌ها قبل از  این بازی گفت: من در تاتنهام به عنوان مدافع راست بازی کردم و تجربه خوبی بود. باوجود آنکه ساختار دفاعی در تاتنهام با تیم ملی  انگلیس متفاوت است اما من این توانایی را دارم که در هر پستی در  خط دفاعی بازی کنم. اگر ساوتگیت بخواهد حاضرم که به  عنوان دروازه‌بان هم به میدان بروم. در جام جهانی باید قدر هر موقعیت و فرصتی را دانست. من در مرکز خط دفاعی احساس راحتی می‌کنم و  این پست تخصصی من است اما این جام جهانی است و باید قدر هر لحظه بازی کردن را دانست.

او درباره وضعیت آب و هوایی قطر گفت: این نخستین تجربه من در چنین شرایطی است و فعلا چیزی نمی‌توانم بگویم و باید عملا شرایط را تجربه کرد. به صراحت بگویم که هوا گرم است اما فکر نمی‌کنم که وضعیت بسیار بد باشد. جام جهانی بعدی در آمریکا و در فصل تابستان برگزار می‌شود و اطمینان دارم که آنجا هم هوا گرم خواهد بود. به همین خاطر باید عادت کنیم. جام جهانی معمولا در تابستان برگزار می‌شود. در روسیه هم هوا گرم بود هر چند که من آنجا نبودم. شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و حریفان هم چنین شرایطی دارند. ما آماده رقابت هستیم.

مدافع تیم ملی فوتبال انگلیس درباره زمان کوتاه آمادگی گفت: برای ما که چیز بدی نبود اما سرمربیان راضی نیستند چرا که آنها دوست داشند که بازیکنان را بیشتر در اختیار داشته باشند.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتبال آمریکا به مصاف ولز خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید