رفقا در تیم ملی به هم رسیدند + عکس

طارمی، جهانبخش، انصاری فرد و عزت اللهی بیش از هر بازیکن دیگری در تیم ملی به هم نزدیک هستند و رابطه صمیمی و دوستانه‌ای دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رفاقت میان چهار بازیکن تیم ملی بر کسی پوشیده نیست. حتی کسی نمی تواند تردیدی داشته باشد که طارمی، انصاری فرد و جهانبخش در اردوی تیم ملی با همدیگر صمیمی تر از هر بازیکن دیگری هستند و اکثر اوقات آزاد خود در تیم ملی را با همدیگر می گذرانند. 

در تصاویر رسمی که توسط بخش رسانه ای فیفا تدارک دیده شده است، طارمی، جهانبخش، انصاری فرد و عزت اللهی با ژست های مختلفی کنار هم قرار گرفته و تصاویر بامزه ای را خلق کرده اند. 

تیم ملی فوتبال ایران/ طارمی، جهانبخش، انصاری فرد و عزت اللهی

 

پیش از این در گزارشی به این مساله پرداختیم که مثلث طارمی، انصاری فرد و جهانبخش که هر سه در بخش هجومی قرار دارند، در زمان های مختلف کنار هم ظاهر می شوند و مطمئنا این اتحاد بین بازیکنان بخش هجومی تیم ملی می تواند به نفع تیم ملی هم تمام شد. 

سعید عزت اللهی هم دیگر بازیکنی است که در مواقع زیادی و در حین گفت و گو با این سه نفر دیده می شود اما همچنان نکته ابهام، خروج آزمون از حلقه دوستی این چهار نفر است. در تصاویری که در ماه های گذشته از اردوی تیم ملی چه در دوران سرمربیگری اسکوچیچ و چه کی روش بیرون آمده، ٱزمون جایی در بین این بازیکنان نداشته و به نظر می رسد رابطه گرم و صمیمی گذشته خود را با آن ها ندارد. 

یادمان نمی رود که آزمون همراه با جهانبخش و عزت اللهی به تیم ملی رسید و در سال های اولیه حضورش در تیم ملی به علت شرایط سنی مناسب، رابطه نزدیک تری با این دو نفر داشت اما حالا شرایط به شکل دیگری رقم خورده و این چهار نفر یعنی طارمی، جهانبخش، انصاری فرد و عزت اللهی بیش از سایرین با همدیگر دم خور می شوند.

 

 

تیم ملی فوتبال ایران/ طارمی، جهانبخش، انصاری فرد

تیم ملی فوتبال ایران/ طارمی، جهانبخش، عزت اللهی

تیم ملی فوتبال ایران/ طارمی، جهانبخش

تیم ملی فوتبال ایران/ طارمی، جهانبخش

 

دیدگاه تان را بنویسید