لازم باشد از اینجا می روم

مصاحبه شوکه کننده کریستیانو رونالدو؛ منچستریونایتد به من خیانت کرد

رونالدو در گفت و گویی تلویزیونی سخنان عجیبی علیه سران منچستریونایتد و سرمربی این تیم بر زبان آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کریستیانو رونالدو در برنامه تلویزیونی پیرس مورگان حاضر شد و انتقادهای تندی را علیه باشگاه، سرمربی و برخی دیگر از افراد مرتبط با باشگاه بر زبان آورد که قسمتی از آن را در ادامه می خوانید:

*منچستریونایتد سعی کرد که من را از باشگاه کنار بگذارد، نه فقط مربی، بلکه چند نفر دیگر از اعضا. احساس می‌کنم به من خیانت شده. احساس می‌کنم برخی از افراد من را اینجا نمی‌خواهند. نه فقط امسال، همینطور سال قبل. منچستر به من خیانت کرد، ولی من به این تیم تعصب دارم و اگر قرار است تولد دوباره‌ اش با رفتن من باشد من از اینجا می روم.

*وقتی دختر سه‌ماهه‌ام در بیمارستان بود و خانواده ام به من نیاز داشتند سران منچستر فکر می کردند دنبال خوشگذرانی ام و من را باور نمی کردند.

*برای تن‌هاخ احترامی قائل نیستم چرا که او برای من احترامی قائل نیست.

*از زمانی که سر الکس اینجا را ترک کرده، باشگاه هیچ پیشرفتی نداشته. وقتی تصمیم گرفتم به باشگاه برگردم، به ندای قبلم گوش کردم. سر الکس به من گفت: «غیر ممکنه که تو به منچسترسیتی بری» و من گفتم: «باشه رئیس». بنابراین برگشتم.

*نمی‌دانم چرا رونی از من انتقاد می‌کند؟ شاید به این خاطر است که او مربی شده و من هنوز در بالاترین سطح فوتبال حضور دارم.

*رانگنیک؟ وقتی هنوز اصلا مربی نیستید، چگونه می‌خواهید مربی منچستریونایتد بشوید؟ تا پیش از این، چیزی از او نشنیده بودم.»

* به طور مثال نکته جذابی است که ببینیم چطور باشگاهی نظیر منچستریونایتد، سولشر را اخراج کرد. آنها یک مدیر ورزشی به نام رالف رانگنیک را برای مربیگری استخدام کردند که اتفاقی بود که هیچ کس درک نمی کرد. آن مرد حتی مربی هم نبود. باشگاه بزرگی نظیر منچستریونایتد یک مدیر ورزشی را به عنوان مربی استخدام کرد که نه فقط من بلکه همه را شگفت زده کرد. هیچ چیز در این باشگاه عوض نشده، حتی جکوزی، استخر و سالن بدنسازی هم تغییر نکرده است. حتی تکنولوژی، آشپزخانه و آشپزها نیز عوض نشده اند. البته از آشپزها متشکرم و افرادی دوست داشتنی هستند اما زمان در این باشگاه متوقف شده و این چیزی است که من را بسیار متعجب کرده است. وقتی به یونایتد برگشتم، فکر می کردم که چیزهای متفاوتی ببینم و با امکانات و تکنولوژی متفاوتی مواجه شوم. متاسفانه همان چیزهایی را دیدم که در 21، 22 و 23 سالگی دیده بودم. خیلی متعجب شدم.

* به نظرم هواداران باید حقیقت را بدانند. من بهترین‌ها را برای این باشگاه می‌خواهم و برای همین به منچستریونایتد آمدم. اما چیزهایی وجود دارد که نمی‌گذارد ما مثل سیتی، لیورپول و حالا آرسنال، به سطح بعدی برسیم... به نظرم باشگاهی در این حد و اندازه، باید در عرش به سر ببرد و متاسفانه در حال حاضر این طور نیست.

*همان طور که پیکاسو یک‌بار گفت، برای ساختن ابتدا باید ویران کرد (گفته دقیق پیکاسو این بود: هر اقدام به ساختی، در ابتدا اقدام به ویران کردن است) و اگر آن‌ها این را از من شروع کنند، مشکلی با آن ندارم. من عاشق منچستریونایتد و هوادارانش هستم؛ آن‌ها همیشه حامی من هستند. اما اگر آن‌ها می‌خواهند روش دیگری را دنبال کنند، باید خیلی چیزها را تغییر بدهند.

* هرگز انتظار‌ آن برخورد (از هواداران لیورپول) را نداشتم. (تشویق دقیقه ۷ هواداران به خاطر فوت فرزندش)

*خانواده‌ام، همه چیز من است؛ به ویژه پس از آنچه امسال بر ما گذشت. 

دیدگاه تان را بنویسید