پیروزی دشوار صدرنشین مقابل قعرنشین در لیگ والیبال/ نیان خوش درخشید

در جریان رقابت های لیگ برتر والیبال تیم نیان خراسان توانست با درخشش خود به جمع مدعیان اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 22 آبان با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، گرگان، گنبد، تهران، اردکان، سیرجان و رشت پیگیری شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با 5 برد و 16 امتیاز، رقابت نزدیکی با پیکان، هورسان و شهداب در جدول مسابقات دارد، این هفته در سالن امام علی (ع) شهر سیرجان میزبان نیان الکترونیک خراسان بود و با شکست سه بر دو مقابل این تیم، تنها یک امتیاز از میزبانی خود به دست آورد. بازیکنان فولاد در ست دوم و سوم 25 بر 19 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 15 بر 12 مغلوب میهمان خود شدند تا چهارمین شکست خود را تجربه کنند. تیم نیان الکترونیک خراسان در هفته نهم به چهارمین برد متوالی خود و پنجمین پیروزی در این فصل از رقابت‌ها دست یافت و 15 امتیازی شد.

سالن غدیر ارومیه این هفته میزبان دو تیم صدرنشین و قعرنشین جدول بود که لبنیات برای نهمین برد و شهرداری ارومیه برای دومین برد به میدان رفتند و شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل که این هفته به دنبال اثبات شکست ناپذیری خود بودند سه بر دو میزبان را شکست دادند. تیم شهرداری ارومیه در ست‌های دوم و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 21 به پیروزی رسید و یک امتیاز از صدرنشین جدول گرفت، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 16، 27 بر 25 و 16 بر 14 مغلوب شد. تیم لبنیات هراز آمل با کسب نهمین برد متوالی خود 25 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند تا همچنان تنها تیم بدون شکست مسابقات باشد.

دیدگاه تان را بنویسید