آلمانی ها تاریخ تولد پسر تاریخ سازشان را مخفی کردند!

آلمانی ها تاریخ تولد ستاره دورتموند را در بخش معرفی بازیکنان این تیم برای جام جهانی ثبت نکردند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فهرست 26 نفره هانسی فلیک برای حضور در جام جهانی 2022 اعلام شد و حضور یوسف موکوکو در این فهرست باعث شگفتی بسیاری شد. 

این بازیکن حالا به جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم ملی آلمان تبدیل خواهد شد که در یکی از رقابت‌های جام جهانی تا به حال به میدان رفته است. 

با این حال، تاریخ تولد این بازیکن در فهرست رسمی بازیکنانی که قرار است در جام جهانی 2022 به میدان بروند جایی ندارد در حالی که این اطلاعات برای تمامی دیگر بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان به نمایش درآمده است. 

حالا اسپورت وان مدعی شده است که فدراسیون فوتبال آلمان به صورت عمدی از انتشار تاریخ تولد این بازیکن در سایت خودداری کرده چون او هنوز زیر سن قانونی است. 

در واقع آنها قصد ندارند تاریخ تولد این ستاره دورتموند را تا تاریخ 20 نوامبر و زمانی که این بازیکن 18 ساله خواهد شد منتشر کنند تا همه چیز روال قانونی‌اش را طی کند.

بیستم نوامبر در واقع روز افتتاحیه جام جهانی 2022 هم به حساب می‌آید و تیم ملی قطر اولین دیدار این مسابقات را در همین روز برابر اکوادور برگزار خواهد کرد. 

موکوکو، پیش از این سابقه بازی برای تیم ملی زیر 21 ساله‌های آلمان را داشته و شش گل در پنج بازی به ثمر رسانده است اما تا به حال در تیم بزرگسالان به میدان نرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید