درماندگی برای تجربه تلخ هدایت ستاره های پاری سن ژرمن

پوچتینو تلویحا اشاره کرد که در پاری سن ژرمن کنترل ستاره های بزرگ این تیم از عهده او خارج شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرغم در اختیار داشتن ترکیبی پرستاره، مائوریسیو پوچتینو نتوانست پاری سن ژرمن را به قهرمانی در لیگ قهرمانان برساند و شکست برابر رئال مادرید در فصل گذشته، پایان کار این سرمربی را رقم زد. حالا پوچتینو مدعی شد داشتن بازیکنانی مانند لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار در یک تیم اینقدرها هم خوب نیست و در تیمی مملو از بازیکنان بزرگ، گاهی اوقات تصمیم گیری از کنترل سرمربی نیز خارج می شود.

مائوریسیو پوچتینو گفت: "هدایت باشگاهی مانند پاری سن ژرمن تجربه ای بود که ما به آن نیاز داشتیم. این تجربه زندگی با ستاره های بزرگ و تعامل در سطح بالای فوتبال با دیگران بود. این چالش یعنی قرار دادن خود در شرایط سخت و تلاش برای ساخت یک باشگاه ویژه. شما باید دائما خود را با موقعیت های متفاوت وفق دهید، زیرا شاید بیش از حد شاهد حضور نام های بزرگ در رختکن بودیم. برای بارسلونا داشتن لیونل مسی یا برای رئال مادرید داشتن کریستیانو رونالدو یک موهبت است.

اما وقتی بازیکنان فراوان و بزرگی را جذب می کنید که همه آنها به جایگاه خود نیاز داشته و می خواهند مرد شماره یک باشند، ممکن است سردرگمی در رختکن تیم ایجاد شود. در نهایت وقتی به میدان می روید فقط 11 نفر می توانند در ترکیب قرار گیرند. ممکن است یک جا یک پنالتی اعلام شود و قرار است کدام بازیکن پشت توپ قرار گیرد؟ حتی این دیگر در حوزه اختیارات تصمیم سرمربی هم نیست."

دیدگاه تان را بنویسید