شادی بامزه مراکشی بعد از دعوت به تیم ملی برای جام جهانی+ عکس

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی مراکش برای جام جهانی واکنش های جالبی در زمان اعلام رسمی لیست داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال مراکش یکی از نمایندگان قاره آفریقا در رقابت های جام جهانی است که باید در گروه دشواری به مصاف بلژیک، کانادا و کرواسی برود.

در همین خصوص، فهرست مدنظر ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش برای حضور در جام جهانی، شب گذشته منتشر شد که حضور عبدالرزاق حمدالله، مهمترین نکته این فهرست بود.

نکته جالب اینکه، تعدادی از بازیکنان تیم ملی مراکش نسبت به حضورشان در فهرست نهایی شیرها، واکنش هایی را از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

عبدالصمد الزلزولی، بازیکن تیم اوساسونا، تصمیم گرفت لیست مراکش را در قالب یک استوری منتشر کند. او پرچم مراکش و نمادهایی را برای ابراز خوشحالی خود در بالای این تصور قرار داد.

واکنش های بازیکنان تیم الوداد، صدرنشین فعلی لیگ مراکش که در یک کلیپ ویژه حضور داشتند نیز در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب های زیادی را به همراه داشت. آنها تنها بازیکنان شاغل در لیگ داخلی مراکش هستند.

اشرف داری بازیکن تیم برست فرانسه نیز ویدیویی را از خود منتشر کرده که پس از اعلام نامش، شادی زاید الوصفی را به نمایش می گذارد و در پوست خود نمی گنجد. در این میان، زکریا بوخلال، دیگر بازیکن مراکشی تیم برست، که خود را برای حضور در تمرین این تیم آماده می کرد، پس از اطلاع از دعوت به تیم ملی، سجده طولانی را انجام داد.

تیم شیرها پس از سال های 1970، 1986، 1994، 1998 و 2018 برای ششمین بار در جام جهانی شرکت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید