اعلام فهرست بازیکنان ولز برای جام جهانی با بیل و رمزی

فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی ولز برای حضور در جام جهانی 2022 اعلام شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی ولز که یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر است فهرست 26نفره بازیکنان خود برای شرکت در این تورنمنت را اعلام کرد.

ولز بعد از 64 سال جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد و با هدایت سرمربی‌اش، رابرت پیج، قدم به این رقابتها خواهد گذاشت. همانطور که انتظار می‌رفت فهرست بازیکنان ولز از گارد قدیمی شامل گرت بیل و آرون رمزی و چند ستاره کهنه‌‌کار دیگر در کنار بازیکنان جوانی تشکیل می‌شود که باید در گروه B با ایران، انگلیس و آمریکا دیدار کنند.

مراسم معرفی فهرست نهایی ولز در شهر تایلرزتاون این کشور انجام شد. ولزی‌های به مناسبت اولین جام جهانی‌شان بعد از شصت و چهار سال مراسم ویژه‌ای تدارک دیده بودند.

از جمله غایبان مهم فهرست ولز می‌توان به تایلر رابرتز اشاره کرد که اخیرا مصدوم شد. اما رابی ماتوندو، ویل والکز و جو آلن که نگرانی بابت نرسیدن آنها به جام جهانی به خاطر مصدومیت وجود داشت در این فهرست حضور دارند.

رابرت پیج در این مراسم گفت:" بدترین بخش شغل ما ناامید کردن بازیکنانی است که در بین این بیست و شش نفر نیستند. من به بقیه بازیکن‌ها تلفن نزدم تا حضورشان در فهرست را اعلام کنم چون ترجیح می‌دهم آنها را در اردو از نزدیک ببینم. گرت بیل در اوج آمادگی است و ما از این بابت واقعا خوشحالیم. ایده‌آل این بود که او دقیقه‌های بیشتری را در تیم آمریکایی‌اش بازی کند؟ بله. ولی آیا من از این بابت نگرانم" نه اصلا".

فهرست نهایی تیم ملی ولز برای جام جهانی:

دروازه‌بان‌ها: وین هنسی، دنی وارد، آدام دیویس

مدافعان: بن دیویس، بن کابانگو، تام لاکیر، جو رودون، کریس مفام، اتان آمپادو، کریس گانتر، نکو ویلیامز، کانتر رابرتز

هافبک‌ها: سوربا توماس، جو آلن، متیو اسمیت، دیلن لویت، هری ویلسون، جو مورل، جانی ویلیامز، آرون رمزی، روبین کالویل

مهاجمان: گرت بیل، کیفر مور، مارک هریس، برنان جانسون، دن جیمز

vmedzwtp

دیدگاه تان را بنویسید