بوکس قهرمانی آسیاl ناکامی شاگردان استکی مقابل ازبکستان

در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی آسیا دو بوکسور دیگر از ایران حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امروز (یک‌شنبه) ۱۵ آبان ۱۴۰۱ مبارزات روز ششم رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن در حال پیگیری است که در جریان این مسابقات، دو بوکسور سبک وزن ایران در اوزان ۵۴ و ۵۷ کیلوگرم برابر رقبای خود شکست خورده و از حذف شدند.

طبق برنامه مسابقات مهدی خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم، نخستین بوکیور ایران در مبارزات امروز بود. او در دومین دیدار خود از این رقابت‌ها با "شاخزود مظفروف" ازبکستانی دیدار کرد که با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد. خسروی در اولین دیدار خود "رانگسی سائو" از کامبوج را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داده بود.

دومین بوکسور ایران در مبارزات امروز نیز سجاد محمدپور بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم بود که در دومین دیدار خود به مصاف "عبدالمالیک خالوکوف" از ازبکستان نایب قهرمان جهان ۲۰۲۱ رفت که نتیجه را ۵ بر صفر واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

امروز (یک‌شنبه) ۱۵ آبان‌ ۱۴۰۱، محمد کمالی در وزن ۶۰ گیلوگرم و اشکان رضایی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم به عنوان نمایندگان دیگر ایران به مصاف رقبای خود می‌روند.

ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

وزن ۵۱ کیلوگرم، مصطفی ریگی

وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی خسروی

وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد محمدپور

وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد کمالی

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، اشکان رضایی

وزن ۶۷ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد

وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی

وزن ۷۵ کیلوگرم، شاهین موسوی

وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی

وزن ۸۶ کیلوگرم، پوریا امیری

وزن ۹۲ کیلوگرم، طوفان شریفی

وزن ۹۲+ کیلوگرم، ایمان رمضان‌پور

هدایت این تیم را علیرضا استکی به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

پیش از این در مبارزات روزهای قبل، علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۷ کیلوگرم و مصطفی ریگی در وزن ۵۱ کیلوگرم، با شکست برابر حریفان خود از جدول این مسابقات کنار رفته بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید