اظهارنظر بازیکنان استقلال بعد از قهرمانی

مهدی پور: کسب سوپرجام مهم بود/ غلامی: قهرمانی مبارک هواداران

بازیکنان استقلال بعد از قهرمانی در سوپرجام درباره کسب این موفقیت صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، استقلال موفق شد با تک گل مطهری به قهرمانی برسد. اظهارنظر بازیکنان استقلال بعد از کسب این عنوان را در ادامه بخوانید.

مهدی مهدی‌پور پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: بازی خوبی بود. در نیمه اول باید از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم اما این اتفاق رخ نداد. موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم به گل برسیم. این شانس را داشتیم که به گل‌های بیشتری برسیم اما مهم این بود که برنده بازی شویم و این جام را بگیریم. این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

عارف غلامی مدافع آبی ها هم پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام گفت: مبارک هوادارانمان باشد. زمین کیفیت استادیوم‌‌های خیلی خوب ایران را نداشت ولی در نهایت خدا را شکر. بازی خوبی بود.

وی درباره اینکه آیا به تیم ملی می‌رسد یا خیر، ادامه داد: من تمام تلاشم را کردم ولی 2 بازی اخیر با مریضی به میدان رفتم. من تمام تلاشم را کردم که بازی کنم تا نظر مثبتی از سوی سرمربی تیم ملی کسب کنم. امیدوارم به آینده که ان‌شاءالله هر چه خیر بود، اتفاق بیفتد.

آرش رضاوند پس از قهرمانی در سوپرجام اظهار داشت: خدا را شکر میکنم قهرمان شدیم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و بازی کاملا یک طرفه به سود استقلال را شاهد بودید و خوشحالم که بازی را بردیم و قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: به نظرم بازی حاشیه ای نداشت و تنها 10 دقیقه  آخر بازی حریف می‌خواست تمرکز تیم ما را برهم بزند و هواداران هم که در ورزشگاه بودند و تشویق می کردند و به نظرم واقعا حاشیه ای برای بازی ایجاد نشد. قطعا ما تلاش می کنیم که هم لیگ و هم جام حذفی را بگیریم و فکر می‌کنم بهترین تیم فصل را داریم و در ادامه موفقیت های خوبی را کسب کنیم. 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: کیفیت زمین خیلی خوب بود و فکر نمی‌کردیم که همه امکانات و کیفیت زمین به این شکل باشد. خوشحالم که در این مدتی که در استقلال بودم دومین قهرمانی در سوپرجام را تجربه کنم از طرفی هم خوشحالم که استقلال اولین سوپرجام خود را به دست آورد.

سید حسین حسینی پس از قهرمانی استقلال گفت: بازی یک طرفه‌ای را پیروز شدیم. تیم ما واقعاً برتر میدان بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم و خدا را شکر توانستیم این جام را بدست آوریم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به اینکه یکی از پرافتخارترین بازیکنان این باشگاه است، گفت: این فکر چهارمین جام من بود، امیدوارم سالیان سال بتوانم برای این تیم دروازه‌بانی کنم و زحمت بکشم و تلاش کنم تا استقلال به جام برسد.

حسینی در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد در لیست نهایی کی‌روش قرار گیرد، گفت: من در 2 سال گذشته تمام تلاشم را کردم که شرایط را عوض کنم و به تیم ملی بازگردم. خدا را شکر در این شرایط خوبی داشتم. از همه مربیان و همه کسانی که کمکم کردند، تشکر می‌کنم. تمام تلاشم این است که به جام جهانی بروم.

محمد محبی پس از پیروزی استقلال مقابل نساجی و فتح سوپرجام اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و از همان اول شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. ارسلان گل خیلی خوبی با ضربه سر زد. من و مهدی قایدی هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشدند. مبارک باشگاه و هواداران استقلال باشد. جذابیت فوتبال به همین از دست دادن موقعیت‌هایش است. اگر همه توپ‌ها وارد دروازه شوند جذابیت‌های فوتبال از دست می‌رود. می‌توانستیم با اختلاف دو، سه گل پیروز شویم اما نشد. خداراشکر که جام را به دست آوردیم.

محبی درباره انتقالش از سانتاکلارا به استقلال گفت: من در جریان این انتقال نبودم اما می‌دانستم که انجام می‌شود.

او درباره دعوت شدن به تیم ملی عنوان کرد: تمام تلاشم روی عملکردم است. تمرکزم را می‌گذارم که بهترین روند را داشته باشم. بقیه‌اش را به دست خدا می‌سپارم.

دیدگاه تان را بنویسید