تکمیل پازل باواریایی ها با هری کین

پولدوسکی از هری کین به عنوان خرید مناسب و تکمیل کننده پازل بایرن مونیخ نام برد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لوکاس پودولسکی، بازیکن پیشین مونیخ به تمجید از هری کین پرداخت و عنوان کرد این بازیکن می‌تواند پازل بایرن مونیخ را در خط حمله تکمیل کند. ملی‌پوش پیشین ۳۷ ساله که در حال حاضر برای باشگاه دسته اولی گورنیک لهستان بازی می‌کند، گفت: هری کین خیلی خوب است. اگر بایرن چنین بازیکنی را بخرد پازل خط حمله خود را تکمیل کرده است. بایرن باید به کسب سه گانه فکر کند و با حضور بازیکنی مثل هری کین این امکان‌پذیر است.

پس از انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، کین که تا سال ۲۰۲۴ با تاتنهام هاتسپر تمدید کرده بود، یکی از نامزدهای جانشین او در بایرن بود.

پودولسکی به فرم خوب اخیر اریک ماکسیم چوپو موتینگ اشاره کرد و گفت: چوپو موتینگ در حال حاضر بد عمل نمی‌کند. سوال این است که آیا بایرن بروی این بازیکن حساب می‌کند یا خیر. 

بایرن مونیخ این هفته در حساس‌ترین بازی خود در بوندسلیگا در آلیانس‌آره‌نا از ماینتس پذیرایی کرد و با نتیجه قاطع ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد.  ستاره بایرن مونیخ در این بازی سادیو مانه بود که دبل کرد. دیگر گل‌های بایرن را در این بازی گنابری، جمال موسیالا، ماتیس تل و چوبو موتینگ به ثمر رساندند. 

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۵ امتیازی شد و اکنون بعد از یونیون برلین در رده دوم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید