شکست‌ناپذیری عربستان قبل از جام جهانی

تیم ملی عربستان دیدار با هندوراس به روند شکست ناپذیری خود قبل از جام جهانی ادامه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی عربستان که دیدارهای دوستانه متعددی را قبل از جام جهانی برگزار می کند، امشب در برابر هندوراس به تساوی دست یافت. 

ورزش سه نوشت: تیم ملی فوتبال عربستان که یکی از نمایندگان قاره آسیا در جام جهانی قطر به حساب می‌آید، در ادامه اردوی آماده‌سازی خود قبل از شروع این رقابت‌ها امشب یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم هندوراس برگزار کرد.

شاگردان هروه رنار که نخستین اردوی منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ را در کشور امارات برپا کردند، پس از انجام دو مسابقه دوستانه مقابل مقدونیه شمالی و آلبانی که یک پیروزی و یک تساوی به دست آوردند، از ساعت ۱۸ امشب هم در یک بازی تدارکاتی دیگر در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف هندوراس رفتند.

تیم ملی فوتبال عربستان که در چهار دیدار تدارکاتی اخیرش یک برد مقابل مقدونیه داشته و برابر اکوادور، آمریکا و آلبانی به تساوی رسیده بود، امشب هم همین روند شکست‌ناپذیری را در مسابقه دوستانه با هندوراس ادامه داد.

تیم ملی عربستان

شاگردان هروه رنار در دیداری که هندوراس دو اخراجی در دقایق ۴۵ و ۶+۹۰ داد، در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند تا بدون باخت مسابقات تدارکاتی در کشور امارات را به پایان برسانند.

تیم ملی فوتبال عربستان که در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های آرژانتین، لهستان و مکزیک همگروه است، تا قبل از این رقابت‌ها باید در سه بازی دوستانه به مصاف تیم‌های ایسلند، پاناما و کرواسی برود.

دیدگاه تان را بنویسید