حرکت بزرگترین کشتی تفریحی اروپا به سمت قطر + عکس

بزرگ‌ترین کشتی اروپا که به عنوان عجیب‌ترین هتل جام جهانی میزبان مسافران حاضر در قطر خواهد بود، فرانسه را به مقصد این کشور ترک کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بزرگترین کشتی تفریحی اروپا که در اختیار یک شرکت فرانسوی است، در طول جام جهانی به عنوان محل استقرار و هتل مسافران حاضر در قطر خواهد بود. 

ورزش سه نوشت: مالک بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.بزرگ‌ترین کشتی اروپا، عجیب‌ترین هتل جام جهانی شد!

وب سایت فرانسوی TFIINFO اعلام کرد که کشتی "MSC World Europa" امروز فرانسه را به مقصد دوحه ترک کرد تا به هتلی شناور برای میزبانی از هواداران جام جهانی 2022 قطر تبدیل شود.

بزرگترین کشتی تفریحی اروپا

این بزرگترین کشتی تفریحی ساخته شده در اروپا است و به گفته مالک آن رویال کاریبیان، طول آن 333 متر و ارتفاعش 68 متر است. همچین انرژی این کشتی از گاز طبیعی تامین می‌شود.

کشتی MSC World Europa مستقیما از کارخانه‌های کشتی‌سازی در فرانسه حرکت کرده و اولین کشتی در نوع خود است که از گاز طبیعی نیرو می‌گیرد.

 

این کشتی قرار است در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان)، یک هفته قبل از شروع جام جهانی، به دوحه برود و با اعلام سایت کمیته عالی تحویل و میراث، مشخصات آن به شرح زیر است:

5 ستاره 

2633 کابین 

6 استخر مرکز آبگرم و سلامتی 

فروشگاه‌های خرده‌فروشی و خرید 

طولانی‌ترین سرسره خشک در دریا 

13 رستوران

بزرگترین کشتی تفریحی اروپا

جام جهانی 2022 قطر از 29 آبان و دیدار قطر مقابل اکوادور در چارچوب افتتاحیه این رقابت‌ها آغاز خواهد شد و بر اساس گفته مسئولان کشور میزبان، انتظار می‌رود این مسابقات یکی از پربازدیدترین رویدادهای فوتبال در تاریخ باشد.

دیدگاه تان را بنویسید