ژاپنی‌ ها به ایران نمی آیند!

تیم ملی ژاپن که پیش از این برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران برای بازی در تهران به توافق رسیده بود، اعلام کرده به علت ناآرامی‌ها به ایران نمی‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتسال ژاپن به علت شرایط حاکم بر این از سفر به تهران و انجام بازی دوستانه با تیم ملی ایران منصرف شده است. 

خبر ورزشی نوشت: تیم ملی فوتسال ژاپن در دیدار نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با نتیجه ۳-۲ ایران را شکست داد و قهرمان جام ملت‌ها شد.

در جریان برگزاری این بازی‌ها در کویت تیم ملی فوتسال ژاپن برای سفر به تهران و انجام بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران ابراز تمایل کرد اما اکنون از اجرای این برنامه منصرف شده است.

گویی ناآرامی‌ها اخیر موجب شده است که فدراسیون فوتبال ژاپن چنین تصمیمی را اتخاد کند. نکته ای که مورد اشاره وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال هم بوده است. البته ژاپنی‌ها پیشنهاد داده‌اند ایران به توکیو سفر کند و دو بازی دوستانه با هم انجام دهند که فدراسیون فوتبال ایران هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

تیم ملی فوتسال ایران برای حضور شایسته در جام جهانی آماده می‌شود و تلاش می‌کند چند بازی دوستانه با تیم‌های مطرح جهان تدارک ببیند.

دیدگاه تان را بنویسید