به گزارش ایرنا، تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن در روز دوم رقابت های چهارجانبه فوتسال عصر دوشنبه در سالن ورزشی پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.
در دقایق ابتدایی نیمه اول این بازی بازیکنان تیم ملی ایران با ارایه یک بازی سرعتی و تاکتیکی توانستند توسط مهدی جاوید به گل اول دست یافته و این نیمه را با نتیجه یک بر صفر به پایان ببرند.
در ادامه بازی تیم مهمان در دقیقه 22 بازی توانست توسط کوکادو یوتا به گل تساوی برسد، ولی این تساوی مدت زیادی باقی نماند و دقیقه 26 ابوالقاسم عروجی گل دوم تیم ایران را به ثمر رساند.
به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم ژاپن بعد از دریافت گل دوم با بازی رو به جلو دقیقه 31 توسط موروتا یوکی گل دوم را به ثمر رساندند و پنج دقیقه بعد محمد شجری برای ایران گل زنی کرد.
در این بازی نزدیک تیم ژاپن با استقامت و پیگیری توانست در دقایق پایانی بازی توسط کاتو میانامی بازی را به تساوی بکشاند تا نهایتا این بازی با نتیجه 3 بر 3 خاتمه یابد.
تیم داوری این بازی را وحید عرض پیما، سجاد فتحی و محمد داوود پور و عباس ترابیان به عنوان ناظر بازی برعهده داشتند.
همچنین در دیدار اول امروز دوشنبه بین تیم های اوکراین و بلاروس که از ساعت 16 در سالن پورشریفی برگزار شد، تیم فوتسال اوکراین توانست در دقایق 25 و 32 توسط تسیلیک آندری و رازووانو 2 بر صفر پیروز میدان شود.
تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز بین تیم های ملی ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین از یکم تا چهارم مهر ماه به مناسبت تبریز 2018 در سالن ورزشی پور شریفی در حال برگزاری است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.