به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و بلاروس یکشنبه عصر در سالن ورزشی پور شریفی تبریز برگزار شد.
نیمه اول این دیدار با مالکیت توپ و میدان توسط بازیکنان ایرانی به همراه بود، ولی شاگردان ناظم الشریعه نتوانستند از این موقعیت به گل دست پیدا کنند، لذا نیمه اول به نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
در ادامه بازی بازیکنان تیم ملی فوتسال بلاروس در دقایق اپتدایی نیمه دوم توانستند توسط کریکون سرجی، به گل اول دست یابند.
پس از دریافت گل اول بازی، شاگردان ناظم الشریعه به بازی تهاجمی روی آورده و با ایجاد موقعیت تاکتیکی توانستند توسط احمد عباسی به گل تساوی برسند.
در ادامه بازی در دقایق 38 و 40 به ترتیب سنگ سفیدی و مهدی جاوید، گل های دوم و سوم را برای تیم ملی فوتسال ایران به ثمر رساندند تا این بازی با نتیجه سه بر یک خاتمه یابد.
همچنین در این بازی پر تنش احمد عباسی و محمدرضا سنگ سفیدی از تیم ایران و سیالیوک و آرتسیوم از تیم بلاروس از داور میدان کارت زرد گرفتند.
تیم داوری این بازی را اسماعیل کمربسته، رحیم محمدی، امیرمختار رودساز به عنوان داور و عباس ترابیان به عنوان ناظر بازی بر عهده داشتند.
بیش از این بازی دو تیم ژاپن و اوکراین که از ساعت 16 در سالن پور شریفی برگزار شده بود، با نتیجه 3 بر یک به سود اوکراین خاتمه یافت.
گل های این دیدار را به ترتیب آندو ریوهی برای ژاپن و شوتورما پترو – تسیلیک آندری – اوله برای تیم اوکراین به ثمر رساندند.
تورنمنت چهارجانبه فوتسال بین تیم های ملی ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین از یکم تا سوم مهر جاری به مناسبت تبریز 2018 در سالن ورزشی پور شرفی تبریز در حال برگزاری است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.